در گفتگو با فردا مطرح شد؛

حقیقت‌پور:مجلس در شنیدن مطالبات اصلاح‌خواهانه مردم می‌تواند پیشرو باشد

کد خبر: 1182842

فعال سیاسی اصولگرا گفت: وقتی مجلس خود در شنیدن اعتراضات و مطالبات مردم پیشرو باشد می‌تواند اجرای آن را از سایر قوا و دستگاه ها نیز بخواهد.

حقیقت‌پور:مجلس در شنیدن مطالبات اصلاح‌خواهانه مردم می‌تواند پیشرو باشد

گروه سیاسی فردا: محمدباقر قالیباف امروز در نطق پیش از دستور مجلس شورای اسلامی از ضرورت اصلاح امور سخن گفت و تأکید کرد «اقدامات تروریستی دشمنان ایران نباید بهانه ای برای نادیده گرفتن اعتراضات اصلاح خواهانه جمعی از مردم شود.»؛ مسئله‌ای که باتوجه به وجود ناآرامی‌های اخیر به نظر می‌رسد مسئله‌ای بسیار مهم است.

منصور حقیقت پور در گفتگو با خبرنگار فردا درباره ضرورت شنیدن مطالبات اصلاح‌خواهانه مردم گفت: مطالبات بحق و درست مردم باید شنیده شود و در صورت اجرایی بودن در دستورکار قرار بگیرند. البته باید توجه داشت که لحن و ادبیات بیان این مطالبات نیز مودبانه، مناسب و فاخر باشد وگرنه نه تنها شنیده نمی شوند بلکه با همان نوع ادبیات جواب داده خواهند شد.

وی مجلس شورای اسلامی را خانه ملت خواند و افزود: مجلس در شنیدن مطالبات اصلاح خواهانه مردم می تواند پیشرو باشد و در این حوزه الگو قرار گیرد مثلا آقای قالیباف ترتیبی دهند تا مردم وارد حیاط مجلس شوند و در کنار مزار شهدای گمنام دیدگاه ها و مطالبات خود را با نمایندگان خود در میان بگذارند. وقتی چنین رویه ای دنبال شود عملا حیاط مجلس محل گفتگو و تبادل نظر بین مردم و نمایندگان می شود.

این نماینده ادوار مجلس تأکید کرد: 290 نماینده در حوزه های خود دفتر مراجعات مردمی دارند. آنها نیز می توانند محلی را حضور در جمع مردم اعلام کنند و بین آنها حاضر شوند تا از نزدیک درجریان نقدها و اعتراض های آنها قرار بگیرند. وقتی مجلس خود در شنیدن اعتراضات و مطالبات مردم پیشرو باشد می‌تواند اجرای آن را از سایر قوا و دستگاه ها نیز بخواهد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها