پاسخ جالب یک منبع آگاه به تخطئه بیانیه وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه

کد خبر: 1183373

یک منبع آگاه به تخطئه بیانیه وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه واکنش نشان داد.

 پاسخ جالب یک منبع آگاه به تخطئه بیانیه وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه

"هادی.ه" عضو مرکزی گروهک نهضت آزادی اخیرا در توییتر، بیانیه مشترک وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه را زیر سئوال برده و فعالیت هدفمند دو به اصطلاح خبرنگاری که در سه دوره براندازی نرم آمریکا در خارج کشور شرکت کرده، دو روز قبل از فوت مهسا امینی در بیمارستان کسری مستقر و به خارج کشور گزارش دهی کرده و اخبار تحریک کننده اولین بار در سایت های وابسته به دشمنان منتشر کرده اند را وظیفه شناسی دانسته است.

بر این اساس یک منبع مطلع ضمن اشاره به سابقه «هادی.ه»، پرده از علت موضع گیری اخیر وی برداشته است.

بر همین اساس چند سال پیش محمد هادی.ه، استاد فیزیک دانشگاهی در مشهد در قالب پروژه های به اصطلاح مطالعاتی به خارج کشور دعوت می شود. در آنجا افسر سازمان سیا به وی وصل و ملاقات های متعددی در سفر های مختلف با هادی .ه انجام می شود. یکی از این ملاقات ها در پوشش پروژه سیزامی در اردن بود که اگر حافظه هادی خان خوب باشد ایشان به صورت خیلی اتفاقی کنار نماینده اعزامی و افسر موساد نشسته بود.

ملاقات هدفمند دیگر در دبی صورت گرفت که دو افسر آمریکایی با آقای هادی.ه ملاقات مفصلی کردند و آقای هادی. ه در طی این ملاقات ها اطلاعاتی را به آمریکایی ها داد. آمریکایی ها نیز فرصت مطالعاتی را برای هادی.ه در دانشگاه اوهایو آمریکا کار سازی کردند. آقای هادی.ه حتما یادشان هست پس از استقرار در آمریکا ملاقات های هدفمند با افسران سازمان سیا چگونه ادامه یافت.

البته نهادهای اطلاعاتی کشور با رویکرد حفاظت از شهروندان، آقای هادی.ه را صرفاً توجیه و سعی کردند ارتباطات خائنانه او را تحت عنوان اشتباه، مورد اغماض قرار دهند و حتی اجازه نداند گروهک نهضت آزادی که در ارتباط با آمریکا شهره است از ماجرا مطلع شود. همچنین مانع از اشتغال وی در دانشگاه نشدند.

انتظار از آقای هادی.ه و برخی کسانی که مشابه وی بوده و به تخطئه واقعیت جاسوس خبرنگاران می پردازند این است: لطفاًجاسوسی را وظیفه شناسی ننامید.

چرا که مطالب مستند و خواندنی از سابقه ی ایشان و نیز افرادی که در بیش از شصت دوره براندازی نرم که توسط سرویس های جاسوسی در خارج کشور برگزار شده وجود دارد که اگر لازم شد منتشر خواهد گردید./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها