ابراهیم عزیزی: دولت و مجلس خدمت‌گزار و نوکر مردمند

کد خبر: 1183981

نایب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی حوادث و اغتشاشات اخیر را جنگ ترکیبی دانست و گفت: همه دشمنان اسلام و انقلاب با تمامی ترفندها برای یک جنگ جهانی رسانه‌ای به میدان آمده‌اند.

ابراهیم عزیزی: دولت و مجلس خدمت‌گزار و نوکر مردمند

نایب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی حوادث و اغتشاشات اخیر را جنگ ترکیبی دانست و گفت: همه دشمنان اسلام و انقلاب با تمامی ترفندها برای یک جنگ جهانی رسانه‌ای به میدان آمده‌اند.

ابراهیم عزیزی ظهر امروز در مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان گفت: امروز روز همبستگی و همدلی ملت بزرگ ایران اسلامی‌ست.

نایب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سوابق جنایات آمریکا بی‌شمار است، اظهار کرد: قتل، نژادپرستی، ظلم، کودتا، رقم زدن خون‌بارترین جنگ‌ها، ضدیت با حقوق بشر، تروریسم دولتی، ایجاد و حمایت از جنایتکاران و داعشی‌ها، حمله به کشورهای متعدد، حمایت از گروهک‌های خبیث، منافقین کوردل و قاتلین دانشمندان ایرانی، اعمال شدیدترین تحریم‌ها علیه مردم ایران، حمایت از فتنه‌ها، آشوب‌ها و اغتشاشات و به شهادت رساندن سردار و قهرمان ملی ایران و منطقه حاج قاسم سلیمانی گوشه‌ای از جنایات این رژیم نسل‌کش، غارت‌گر، ظالم و استثمارگر است.

عزیزی حوادث و اغتشاشات اخیر را جنگ ترکیبی دانست و افزود: همه دشمنان اسلام و انقلاب با تمامی ترفندها برای یک جنگ جهانی رسانه‌ای به میدان آمده‌اند.

مظلومیت آن کودک جانباز فراموش‌شدنی نیست

وی هتک حرمت مقدسات و پرچم ایران را محکوم کرد و بیان داشت: جنایت داعش در شاهچراغ و مظلومیت آن کودک جانباز که به سوگ خانواده‌اش نشست، فراموش‌شدنی نیست.

نماینده مجلس ضمن قدردانی از فداکاری‌های سربازان گمنام امام زمان(عج) در وزارت اطلاعات، سپاه پاسداران، بسیج و نیروی انتظامی سلحشور و صبور، تصریح کرد: آمریکا به دنبال از بین بردن هویت دینی و ملی مردم ایران است.

ایران، قدرت آینده جهان

عزیزی با اشاره به اینکه آمریکا دشمن ایران مستعد، قوی، امن، باثبات و دارای الگوی تمدن اسلامی‌ست، مطرح کرد: تمدن غرب ضدبشر، مضمحل و نابود است و از انقلاب اسلامی و گسترش این تفکر الهی در منطقه وحشت دارد.

وی با بیان اینکه استکبار نابود می‌شود و این سنت الهی‌ست، اظهار داشت: قدرت آینده در آسیا و با محوریت ایران است.

نایب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: ایران پرچم‌دار برادری، برابری، تحکیم بنیان خانواده و حقوق زنان است.

دولت و مجلس خدمت‌گزار و نوکر مردمند

عزیزی با اشاره به اینکه دولت و مجلس خدمت‌گزار و نوکر مردم هستند، اظهار کرد: تاکنون حدود ۱۱۰ هزار شغل ایجاده شده و امسال حقوق مستمری‌بگیران کمیته امداد و بهزیستی ۵۰ درصد افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه آینده با تجلی برکات دهه‌هشتادی‌ها و دهه‌نودی‌ها و بهره‌گیری از دهه‌هفتادی‌ها و دهه‌شصتی‌ها روشن و امیدبخش است، تشریح کرد: مردم ایران به‌ویژه جوانان همواره با هوشمندی، عقلانیت، صبر، استقلامت ،بصیرت، دشمن‌شناسی و دشمن‌‌ستیزی با ظلم و ظالم که نماد آن شیطان بزرگ آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی‌ست در حال مبارزه حق‌طلبانه و عدالت‌خواهانه هستند.

نایب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه پیروزی از آن ایران و ایرانی‌ست، تصریح کرد: تا آخرین نفس از انقلاب و این نظام الهی و مردمی حمایت می‌کنیم./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها