چندپارگی ضدانقلابی که می‌خواست ایران تجزیه کند/ رسانه‌های معاند به جان هم افتادند

کد خبر: 1185879

برای فهمیدن سیمای ریاض احتیاجی به فایل رعنا رحیم‌پور نبود. برای هر ایران وطن پرستی که این روزها اینترنشنال را نگاه کرده باشد، برایش مسلم است که سیمای ریاض پروژه عملیات روانی علیه تمامیت ارضی و قدرت ملی ایران است و نه جمهوری اسلامی.

چندپارگی ضدانقلابی که می‌خواست ایران تجزیه کند/ رسانه‌های معاند به جان هم افتادند

گروه سیاست سایت فردا: در سودای خدشه به تمامیت ارضی ایران و چندپاره کردن آن بودند اما حالا به سختی دو سه نفری می‌توانند بدون دعوا و ناسزاگویی به یکدیگر دور یک میز بنشینند. کار به جایی رسید که اینترنشنال علیه دیگر شبکه‌ای که از لندن پخش می‌شود برنامه پخش کرد و بی‌بی‌سی نیز متقابلا در بیانیه خواستار توقف آزار خبرنگارانش از سوی وابستگان به شبکه اینترنشنال شد. شرایطی که روزنامه صبح نو آن را به «رینگ بوکس» میان ضد انقلاب تشبیه کرده و نوشته: دعوای میان بی‌بی‌سی و سعودی اینترنشنال از فایل صوتی رعنا رحیم‌پور آغاز شد. رحیم‌پور خبرنگار بی‌بی‌سی است که  در یک فایل صوتی به‌نحو بی‌پرده‌ای از هدف تکه تکه و تجزیه شدن ایران خبر می‌دهد و تأکید می‌کند که هدف پشت‌پرده آشوب‌طلبی‌ها نه دموکراسی، بلکه تجزیه است! او مشخصاً خبر می‌دهد که در رسانه سعودی ایران اینترنشنال ابلاغ شده است که فقط با رهبران احزاب {تجزیه‌طلب} گفت‌وگو و به آنها تریبون داده شود.

این روزنامه ادامه داده: برای فهمیدن سیمای ریاض احتیاجی به فایل رعنا رحیم‌پور نبود. برای هر ایران وطن پرستی که این روزها اینترنشنال را نگاه کرده باشد، برایش مسلم است که سیمای ریاض پروژه عملیات روانی علیه تمامیت ارضی و قدرت ملی ایران است و نه جمهوری اسلامی.

روزنامه فرهیختگان نیز با اشاره به اینکه در هفته‌های اخیر فضا‌سازی رسانه‌ای مهم‌ترین ابزار پیشبرد جنگ ترکیبی علیه ایران بود،‌ نوشته: پرچم این نبرد رسانه‌ای تمام‌عیار را ایران‌اینترنشنال و بی‌بی‌سی، شبکه‌های فارسی‌زبان لندن‌نشین به دوش می‌کشیدند. شبکه‌هایی که توسط دولت‌های انگلستان و عربستان مورد حمایت مالی مستقیم قرار دارند تا نشان دهند مالکان سلطنتی آنها جنگ مستقیم علیه ایران را به راه انداخته‌ و ابایی هم از اعلام علنی آن ندارند.

حالا که این جنگ ادراکی همه‌جانبه علیه آرامش افکار عمومی و تمامیت ارضی ایران باوجود بیش از 50 روز تلاش شبانه‌روزی تجزیه‌طلبان شکست خورده، اصلی‌ترین بازیگران رسانه‌ای این ناآرامی‌ها ‌به‌دنبال پیدا کردن مقصر افتاده‌اند. شاید تا هفته پیش باورکردنی نبود روزی برسد که همان «ایران‌اینترنشنال»، «بی‌بی‌سی فارسی» و «منوتو»یی که در دروغ‌‌پردازی و سناریوسازی علیه آرامش جامعه ایرانی از یکدیگر سبقت می‌گرفتند این‌طور به‌جان هم بیفتند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها