تکاپوی براندازان برای سوء‌استفاده سیاسی از رویدادهای ورزشی

کد خبر: 1186346

حالا که آتش تهیه آشوبگران به اتمام رسیده، ضد انقلاب تلاش می‌کند با تشویق ورزشکاران به بی‌احترامی به سرود ملی یا بهره‌برداری از حضور تیم ملی در مسالقات جام جهانی فوتبال، هیجان دوباره به آشوبگران تزریق کند.

تکاپوی براندازان برای سوء‌استفاده سیاسی از رویدادهای ورزشی

گروه سیاست سایت فردا: حالا که آتش تهیه آشوبگران به اتمام رسیده، ضد انقلاب تلاش می‌کند با تشویق ورزشکاران به بی‌احترامی به سرود ملی یا بهره‌برداری از حضور تیم ملی در مسالقات جام جهانی فوتبال، هیجان دوباره به آشوبگران تزریق کند. با این وجود اما اختلافات میان رسانه‌های فارسی زبان معاند پس از افشای فایل صوتی خبرنگار بی‌بی‌سی درباره پروژه تجزیه ایران و عدم همکاری کشور میزبان جام جهانی با آنها باعث شده که از  همین حالا نقشه‌شان بر آب شود.

در این باره روزنامه جوان نوشته: بی‌بی‌سی فارسی که اخیراً در نزاع با ایران‌نال مدعی شده اخبار ایران را بدون تحلیل منتشر و صرفاً گزارش می‌کند، در خبری که به منع‌شدن خبرنگاران شبکه الجزیره از پوشش اخبار آشوب ایران پرداخته، بی‌طرفی خود را مثل بقیه اخبارش فراموش کرده است.

بی‌بی‌سی برای آنکه خشم خود را از این رویکرد الجزیره و قطر نشان دهد، ممنوعیت همجنس‌گرایی در جام‌جهانی قطر را یادآوری می‌کند تا مخاطب خود را قانع سازد که قطر خیلی بد است! بی‌بی سی درباره مخاطبان خود و گرایش جنسی آن‌ها چه گمانی کرده است؟! این شبکه دروغ‌پرداز می‌نویسد: «تصویر نامه‌ای از مدیرکل شبکه الجزیره قطر منتشر شده که از دیگر مدیران این شبکه خواسته از پوشش اعتراض‌ها در ایران، از جمله در شبکه‌های‌اجتماعی شخصی خودداری کنند، در غیر این صورت مجازات خواهند شد.»

به‌نظر می‌رسد همسایگی قطر با ایران و واهمه تدارک‌چی‌های رسانه‌ای آشوب از نزدیک شدن به اطراف سرزمین ایران نیز مانع جدی آنها برای راه انداختن بازی سیاسی در کنار زمین فوتبال خواهد بود.

همه اینها در شرایطی رخ داده که به نوشته صبح نو؛ اختلاف میان ایران دوستان و خودفروختگان، پس از انتشار فایل صوتی منتسب به رعنا رحیم پور خبرنگار مشهور بی بی سی فارسی، دور تازه‌ای به خود گرفته است.

این روزنامه تاکید کرده: وقایع اخیر در کشور موجب شد تا در صف براندازان، اختلاف فاحشی بر سر تمامیت ارضی کشور ایجاد شود و برخی که رگه‌هایی از ایران دوستی همچنان در آنها غلیان دارد، حساب خود را از خودفروختگان جدا کنند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها