پشت‌پرده تلاش سعودی اینترنشنال برای سرکوب پیشران‌های اقتصادی

کد خبر: 1187198

یک عضو مجمع کارآفرینان ایران نسبت به تلاش رسانه‌های معاند وابسته به رژیم سعودی برای سرکوب شرکت‌های بزرگ و پیشران‌های اقتصادی کشور هشدار داد.

 پشت‌پرده تلاش سعودی اینترنشنال برای سرکوب پیشران‌های اقتصادی

چندی است رسانه‌های لندن‌نشین به‌ویژه رسانه وابسته به رژیم عربستان سعودی به‌روشنی علیه برخی تولیدکنندگان بزرگ ایرانی که اتفاقا شرکت‌هایی پیشران‌بوده و سهم بالایی در تولید، ارزآوری و اشتغال دارند، مواضعی منفی گرفته و مردم را به تحریم و نخریدن محصصولات آنها تشویق می‌کنند.

در این زمینه، یک عضو مجمع کارآفرینان ایران، مردم را به مصلحت‌اندیشی و نگاه به دور از هیجانات دعوت و تصریح‌ کرد: دشمن به‌خوبی فهمیده که اگر جبهه اقتصاد را در دست بگیرد و به تولید کشور آسیب بزند، لطمات زیادی می‌تواند وارد کند.

وی معتقد است: امروز دشمنان در تلاشند تا هر کاری کنند تا جیب مردم خالی شده و به معترضانی بالفعل تبدیل شوند.

این عضو مجمع کارآفرینان ایران گفت: ‌به‌طور مثال حمله صریح رسانه لندن‌نشین وابسته به رژیم عربستان سعودی به یک برند لبنی کشور، در شرایطی که این کشور به همراه ترکیه برای تصاحب بازار اروپا و عراق وارد جنگ اقتصادی تمام عیار شده، قابل تامل است.

وی ادامه‌داد: امروز در حالی برخی به دنبال تحریم داخلی این برند و برخی دیگر از برندها هستند که شرکت یادشده در سال‌های گذشته با تلاشی مثال‌زدنی، تولید انبوه و ارائه محصولات کیفی، به قلب اتحادیه اروپا نیز نفوذ کرده و محصولات آن علاوه بر کشورهای منطقه و همسایه، وارد بازار برخی از کشورهای این اتحادیه شده است.

این فعال اقتصادی با تاکید بر اینکه پاسداری از حوزه اقتصاد وظیفه همه ما است و باید هوادار حریم آن باشیم، تصریح‌کرد: امروز در پسِ اغتشاشاتی که رسانه‌های فارسی‌زبان معلوم‌الحال خارج‌نشین به آن دامن می‌زنند، سرکوب تولید ملی، اشتغال و کاهش درآمدهای مردم و در نتیجه تبدیل کردن آنان به افراد معترض و شورشی علیه حکومت هدفگذاری شده و فراموش نکنیم اگر دشمن جبهه اقتصاد را از ما بگیرد، لطمات جبران‌ناپذیری در حوزه‌های مختلف متحمل خواهیم شد؛ بر این اساس باید به‌هوش باشیم و در زمین دشمن بازی نکنیم./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها