واکنش کیهان به صدور ویزای آمریکای علی کریمی

کد خبر: 1192347

علی کریمی، سلبریتی که به پادویی برای سازمان‌های جاسوسی سیا و موساد درآمده بود تا بلکه اغتشاشات اخیر را به سرانجام برسانند مزد وطن‌فروشی‌اش را با صدور ویزای آمریکا گرفت.

واکنش کیهان به صدور ویزای آمریکای علی کریمی

شبکه خبری آمریکایی VOA (تلویزیون فارسی وابسته به وزارت خارجه آمریکا) از صدور ویزای این کشور برای علی کریمی خبر داد.

 اکنون که یک سلبریتی وطن‌فروش تنها با وعده و وعیدهای دستگاه‌های اطلاعاتی غربی و به‌خصوص آمریکا و رژیم صهیونیستی کارش را در تحریک کردن ملت ایران و به‌صورت خاص جوانان و نوجوانان برای اغتشاش انجام داده اربابان او مزد وطن‌فروشی اش را با صدور ویزای آمریکا به وی

دادند.

اما به‌راستی او تا چه وقت و تا کی می‌تواند از سیطره عدالت و مسئولیت خون‌هایی که به گردن اوست فراری شود؟! عجیب‌تر آنکه با فاصله چند روز از اعدام «مجیدرضا رهنورد» که عامل شهادت دو نفر و زخمی شدن 4 نفر در مشهد شده بود خیر دریافت ویزای این سلبریتی منتشر شده است. موضوعی که اگر چشم بینایی در کار باشد بسیار عبرت‌آموز است.

مجیدرضا رهنورد پیش از اعدامش در یک فیلم ویدئویی می‌گوید: «در محیط مجازی پست‌های کسانی مانند ‌پرستو صالحی، علی دایی و علی کریمی رو دنبال می‌کردم.

پست‌هایی که اینها می‌گذاشتند ما بدون اطلاع از درست و غلط آن و از روی سادگی هر چی می‌گفتن رو باور می‌کردیم. همه اینها کم‌کم ما رو سوار بر امواج منفی کردند که دید ما را کلا عوض کردند.

به تدریج در محیط مجازی افکار و اعتقادات ذهنیت ما رو تغییر دادن و ما شده بودیم مثل یک اتاق پر از گاز که تنها یک جرقه می‌توانست آن را منفجر کند.»

او در ادامه می‌گوید: «آقای کریمی شما انسان هستی یا نه؟! شما اگر انسانی باید انسانیت داشته باشی، من کاری کردم دور از انسانیت، در شرایط روحی بسیار بد که ماحصل فضای مسموم اینستاگرام بوده دوتا هم‌وطن، دوتا برادر خودم را کشتم. تو داری از چی حمایت می‌کنی؟ آخه تو انسان هستی یا نه؟‌ از چی حمایت می‌کنی؟ برات منفعت داره؟ درآمد داره؟‌ امثال تو و مسیح‌ علینژاد براتون منفعت داره که دیدِ 4 تا آدم ساده مثل من رو عوض کنید که مسائل رو با هم قاطی کنند؟ این فیلم رو خودم گفتم بگیرن که بعداً چند نفر مثل من رو بدبخت نکنی....»

رکوردزنی در دروغگویی

اما نکته مهم در مطالبی که علی کریمی در فضای مجازی منتشر می‌کرد تند بودن و ساختارشکنانه آنها نیست، بلکه مطالب غیرمستند و دروغ‌هایی است که در صفحات مجازی وی بازنشر می‌شد و می‌شود. پست‌هایی که علی کریمی در مصاحبه با شبکه فارسی‌زبان وابسته به فرقه بهائیت و رژیم صهیونیستی با افتخار از آن پست‌ها به‌عنوان عامل تحریک جوانان برای ایجاد اغتشاش یاد

می‌کند.

در ادامه به بررسی چند مورد از دروغ‌های علی کریمی که در فضای مجازی خود منتشر کرده است، می‌پردازیم. کریمی عکسی را از یک خیابان که افرادی کشته شد در آن افتاده بودند به‌عنوان کشتار حکومت در جوانرود منتشر کرد.

عکسی که متعلق به کابل در افغانستان بود و اصل آن در محیط مجازی به‌عنوان سند دروغگویی کریمی منتشر شد.

یا در مورد دیگری او عکس جوانی را که در یک تصادف از ناحیه زانو به پایین دچار صدماتی شده به‌عنوان یکی از جوانرودی‌هایی که مورد اصابت گلوله دوشکا[!] قرار گرفته منتشر کرد.

یا در موردی که بسیار شناخته شده بود او عکس یک دختربچه یمنی را (که عکسی مشهور نیز هست) به‌عنوان دختربچه سیستان و بلوچستان منتشر کرد.

یا در موردی دیگر تصاویری را با عنوان خوشحالی دختر بلوچ از گرفتن یک تکه نان منتشر کرد و زیر آن نوشت از این غم بمیریم رواست[!] عکسی که متعلق به یک کودک پاکستانی است... حالا هم احتمالا کریمی برای مردن از غم ویزای آمریکا را گرفته است.

از خون جوانان وطن ویزا رسیده!

در این بین واکنش فضای مجازی به صدور ویزای آمریکای علی کریمی جالب توجه بود که به برخی از آنها اشاره می‌کنیم:

- از خون جوانان وطن ویزا رسیده...

- علی کریمی ویزا و اقامت آمریکاشو از تو خون جوونای این مملکت کشید بیرون رفت، حالا باز تو برو وسط خیابون بگو اونا گفتن ایران رو عوض کنیم. اونا گفتن بریزید خیابون! طرف خودش لب استخرش نشسته و توئیت میزنه تا تو بری وسط خیابون

و تجمعات!

- علی کریمی سوار بر موج اغتشاش، ویزای آمریکا گرفت!

- خب علی کریمی هم مزد جنایت‌هاشو گرفت و ویزای آمریکا جور شد.

- ویزایی که با خون مردم ایران به دست آورد.

- علی کریمی مزد وطن‌فروشی‌اش را گرفت و ویزای آمریکای این وطن‌فروش صادر شد.

- حرف‌های مجیدرضا رهنورد روح آدم را مچاله می‌کند. از کلمه به کلمه حرف‌هایش درد می‌بارد. کسی که آن روز ۲ نفر را کشت و ۴ نفر را زخمی کرد مجیدرضا نبود، هیولایی بود که تروریست‌های مجازی مانند علی کریمی و هیچ‌کس و حاجتی و مصی علینژاد و... خالقش بودند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها