واکنش زارعی به ادعاهای رژیم صهیونیستی

کد خبر: 1194057

یک کارشناس مسائل خاورمیانه گفت: صهیونیست‌ها آماری از هشت ماموری که در اربیل کشته شدند یا 13 شناوری که در دریای مدیترانه صدمه دید یا مراکز نظامی که در تل‌آویو آسیب دید منتشر کنند تا معلوم شود آنها جلوتر هستند یا مخالفانشان.

 واکنش زارعی به ادعاهای رژیم صهیونیستی

سعدالله زارعی تحلیلگر مسائل خاورمیانه در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس،‌ در مورد تهدیدهای اخیر سران و رژیم صهیونیستی و برگزار رزمایش‌های نظامی با سربازان آمریکایی گفت: در فضایی که آمریکایی‌ها نمی‌خواهند اقدام نظامی علیه ایران انجام دهند و اصرار اسرائیلی‌ها برای اقدام نظامی از سوی آمریکایی‌ها به جایی نرسیده است، نتانیاهو دو ادعا مطرح کرده؛ اول اینکه به ایران حمله کرده و می‌کنیم و دوم اینکه این حملات بدون اطلاع آمریکا انجام خواهد گرفت.

وی  افزود: از نتانیاهو باید پرسیده شود آمار اقداماتی که علیه خود شما، کشتی‌ها، تاسیسات، مراکز نظامی و موقعیت‌های خارج از اراضی اشغالی انجام شده است چقدر است؟ شبیه کاری که در اربیل عراق علیه پایگاه شما انجام شد و حدود هشت نفر از ماموران شما در آنجا کشته شدند یا 13 شناوری که در دریای مدیترانه آسیب دید یا مراکز نظامی که در اطراف تل‌آویو آسیب دید، آماری منتشر کنید تا معلوم شود شما جلوتر هستید یا مخالفانتان، شما به صورت کنشی عمل می‌کنید یا مخالفانتان؟

این کارشناس مسائل خاورمیانه گفت: مطلب دوم اینکه، می‌گوئید علیه ایران اقدام انجام می‌دهیم و برای این مساله هم از آمریکا اجازه نمی‌گیریم و به آنها خبر نمی‌دهیم؛ بنابراین رسما اعلام می‌کنید اقدامات را مستقیم انجام می‌دهید و این مسئله دلیل روشنی به ما می‌دهد تا علیه شما کار کنیم. شما می‌گوئید بدون هماهنگی با کشور دیگری علیه ما اقداماتی انجام داده‌اید، ما هم همین کار را با شما می‌کنیم ببینیم چه پیش می‌آید شما آسیب می‌بینید یا ایران.

زارعی تصریح کرد: نکته سوم این است که همه می‌دانند کسانی که اهل عمل‌هستند کمتر حرف می‌زنند و چون نمی‌خواهند هزینه‌ای بپردازند، اقدام می‌کنند اما حرفی در مورد اقداماتشان نمی‌زنند. کسی که در مورد اقداماتش حرف می‌زند، با این حرف زدن هزینه‌ای را پیشاپیش برعهده می‌گیرد که همین امر باعث خودداری از اقدام می‌شود.

فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها