حسینی: هدف فتنه گران ضربه به حرکت‌های جهادی نظام است

کد خبر: 1195414

 معاون امور مجلس رئیس جمهور گفت: هدف دشمن و فتنه گران ضربه به حرکت‌های جهادی داخل نظام است چراکه همه قوا با یکدیگر متحد به دنبال پیشرفت کشور هستند.

حسینی: هدف فتنه گران ضربه به حرکت‌های جهادی نظام است

 معاون امور مجلس رئیس جمهور گفت: هدف دشمن و فتنه گران ضربه به حرکت‌های جهادی داخل نظام است چراکه همه قوا با یکدیگر متحد به دنبال پیشرفت کشور هستند.

سید محمد حسینی پیش از ظهر جمعه در مراسم ۹ دی در محل مصلی کرمان ضمن گرامیداشت حماسه ۹ دی، افزود: در این روز تاریخی حضور مردم در صحنه، موجب شد بساط فتنه جمع شود.

وی بیان داشت: دشمنان و مستکبران همواره در طول تاریخ به دنبال منافع خود بودند و هیچ‌گونه عدالت اجتماعی وجود نداشت، بعد از انقلاب کشورهای مستکبر نیز با جدیت مقابل انقلاب قرار گرفتند.

معاون امور مجلس رئیس جمهور با اشاره به اینکه منطق و آرمان‌های انقلاب صادر شده و می‌شود، خاطرنشان کرد: در جنگ تحمیلی خطه کریمان نشان دادند که همواره پای کار هستند، در این حوادثی هم که پشت سر گذاشتیم، ائتلاف آمریکا، جریان مرتجع عرب و اسرائیل پشت صحنه بوده‌اند.

وی با بیان این مطلب که استکبار دست از برنامه‌های خود برنمی دارد مگر اینکه به خواسته‌های خود برسند، بیان داشت: در اخرین مورد همین موضوع تکفیری‌های وحشی داعش بود که با مدیریت حاج قاسم و قدرت انقلاب اسلامی ایران برچیده شد.

حسینی با اشاره به اینکه در حماسه ۹ دی بحث جسارت به عاشورا و امام حسین (ع) که پیش آمد، مردم راه خود را جدا کردند، تصریح کرد: ظلم و ستم‌های فراوانی در دنیا اتفاق می‌افتد اما صدای آن را بالا نمی‌آورند و این نشان از برنامه‌های حساب شده و سازمان دهی شده است.

وی با بیان این مطلب که در سال ۸۸ کسانی که وام دار انقلاب بودند، منحرف شدند، ادامه داد: با هدایت رهبر معظم انقلاب فتنه سال ۸۸ نیز خاموش شد.

معاون امور مجلس رئیس جمهور خاطرنشان کرد: باید بصیرت افزایی و جهاد تبیین به صورت جدی انجام شود که نسل نوجوان و جوان ما تحت تأثیر این منافقین و تجزیه طلبان کور دل قرار نگیرند.

وی عنوان کرد: در سال ۸۸ حضور مردم بسیار اثرگذار بود و به خصوص در روز ۹ دی موجب جمع شدن فتنه شد.

وی بیان داشت: در این فتنه اخیر افرادی شهید شدند که با جان خود از ارزش‌های نظام حمایت کردند.

حسینی با اشاره به اینکه دشمنان با تمام قوا وارد شده‌اند و با یک جنگ ترکیبی و همه جانبه به دنبال ضربه به نظام هستند اما غافل از اینکه نمی‌دانند مردم ما مرد روزهای سخت هستند و شرایط سختی همچون جنگ تحمیلی را پشت سر گذاشته لند.

وی با اشاره به علت حوادث اخیر، افزود: هدف دشمن و فتنه گران ضربه به حرکت‌های جهادی داخل نظام است چراکه همه قوا با یکدیگر متحد به دنبال پیشرفت کشور هستند.

معاون امور مجلس رئیس جمهور با بیان این مطلب که باید از ظرفیت‌های مردمی و عمومی در برنامه‌ها استفاده کنند و البته دولت این رویکرد و برنامه را دارد، بیان داشت: باوجود اتفاقات اخیر دولت و سران قوه سرگرم به این قضایا نشدند و در حال تلاش همه جانبه هستند.

وی با اشاره به اینکه در ۳ ماه اخیر تمام پروژه‌ها درحال پیگیری هستند، افزود: فروش نفت، آبرسانی به مناطق مختلف کشور، افتتاح راه آهن زاهدان به خاش، راه اندازی نیروگاه‌های برق در ۵ استان و انجام کارهای اساسی دانش بنیان از جمله این فعالیت‌ها است.

حسینی با اشاره به افزایش نرخ ارز، افزود: جنگ خیابانی به جنگ اقتصادی کشیده شده است البته در جلساتی که برگزار شده به دنبال حل مشکلات اقتصادی و حل مشکل نرخ ارز هستیم./مهر

وصیت نامه شهید سلیمانی برای جوانان تبیین شود

معاون امور مجلس رئیس جمهور خواستار تبیین و توجه به وصیت نامه شهید سلیمانی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید محمد حسینی در دوازدهمین جشنواره فرهنگی هنری یادمان ولایت، گرامیداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: اگر می‌خواهیم رهبر انقلاب را بشناسیم باید از زبان حاج قاسم بشنویم.

وی افزود: حاج قاسم در وصیت نامه خود بر برتری و تبعیت از رهبر معظم انقلاب تاکید داشته و عنوان کرد که "جمهوری اسلامی حرم است" و اگر این حرم بماند سایر حرم‌ها باقی می‌ماند.

معاون امور مجلس رئیس جمهور با بیان این مطلب که اگر ما عاشق سردار سلیمانی هستیم، باید به توصیه‌های وی توجه کنیم، تصریح کرد: در توصیه دیگر، سردار دل‌ها عنوان کرده که از مهمترین شئون عاقبت بخیری ارتباط قلبی با رهبر معظم انقلاب است.

وی با اشاره به دیگر وصایای حاج قاسم سلیمانی، ابراز داشت: خطه کریمان به خود می‌بالد که چنین شخصیتی در خود پرورانده است.

حسینی بیان داشت: با اتفاقات اخیر باید تجدید عهد دوباره با رهبر معظم انقلاب ببندیم و برگزاری یادمان ولایت، مصداق این تجدید بیعت است.

معاون امور مجلس رئیس جمهور اظهار داشت: شهرستان جیرفت افتخار می‌کند که روزگاری مقام معظم رهبری در این منطقه حضور داشته است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها