ترجمه/ واکنش کاربران عرب به عملیات قدس؛

سازشگر ، حقیرتر از اشغالگر

کد خبر: 1202134

احمد ابونصر در واکنش به این عملیات قدس نقل قولى از شهید عدى التمیمى را منتشر کرده و نوشته است؛ مى‌دانم عملیات من فلسطین را آزاد نمى کند اما آن را انجام دادم تا صدها نفر پس از من به حرکت در بیایند.

سازشگر ، حقیرتر از اشغالگر

گروه سیاست سایت فردا: کاربران عرب زبان واکنش گسترده اى نسبت به عملیات هاى مجاهدان فلسطینى در روزهاى اخیر نشان داده و بیش از هرچیز بیانیه هاى برخى از کشورهاى سازشگر عربى را محکوم کردند.

هشتگ هاى عملیات قدس ، قدس انتقام جنین را مى گیرد و خیرى علقم ترند فضاى مجازى کاربران عرب در ٤٨ ساعت اخیر بوده و هزاران بار مورد استفاده قرار گرفته است.

مالک سلیمان کاربرى از یمن در این خصوص نوشت:"اولین کشور عربى که عملیات قدس را محکوم کرد حکومت ذلیل و سازشگر امارات بود.آنها پست ترین نمونه در بین کشورهاى عربى هستند که به نوکرام صهیونیست ها تبدیل شدند و براى ما هیچ ارزشى ندارند."

احمد ابونصر  در واکنش به این عملیات نقل قولى از شهید عدى التمیمى را منتشر کرده و نوشته است؛"مى دانم عملیات من فلسطین را آزاد نمى کند اما آن را انجام دادم تا صدها نفر پس از من به حرکت در بیایند."

سید مهدى الموسوى از عراق هم به بیانیه هاى کشورهاى عربى سازشگر واکنش داده و نوشته است:" براى سازشگران تنها یک پیام داریم؛ بیانیه هاى شما زیر پاى ما قرار دارد!"

ابوقصى کاربر فلسطینى سرعت عمل عملیات قدس در پاسخ به جنایات اخیر صهیونیست ها در جنین را مورد اشاره قرار داده و نوشته است:"پاسخ سریع از راه رسید پیش از آنکه خون شهدا خشک شود."

یوسف بن عبدالله دیگر کاربر عرب زبان هم در این خصوص نوشته است:" تصور کردى که هویت ما را از بین بردى؟ تاریخ و باورهایم را نابود کردى؟ بیهوده تلاش نکن ، منتقم نابود نمى شود، ما مثل قیامت هستیم و روزى از راه مى رسیم!"

عبدالعزیز الطائى از عراق هم مى نویسد: "فلسطین اشغال شده توسط صهیونیست ها مسئله همه مسلمانان جهان است که نسل به نسل باقى مى ماند ، در قلب و جان ما ماندگار است تا زمانى که خواست خدا جارى شود."

حساب کاربرى رشا النهار نیز در خصوص عملیات قدس نوشت:"با تمام وجودمان از عملیات قهرمانان آزاده فلسطین حمایت مى کنیم."

غاده امام نوشته است:" با عذرخواهى از این کفش هر کشورى که عملیات قدس را محکوم کرده زیر این کفش جا دارد، قدس انتقام جنین را گرفت."

عبدالله بحنان دیگر کاربرى است که از کشورهاى عربى سازشگر انتقاد کرده و مى نویسد:"منافق را چگونه بشناسیم؟ آن کسى که به جنایت صهیونیست ها علیه ملت مظلوم فلسطین در جنین توجه نمى کند اما عملیات قدس را محکوم کرده منافق است. منافقین در میان جامعه مسلمانان حضور دارند اما خداوند با مواضعشان چهره آنها را نشان داده و رسوایشان مى کند. آنها دشمنان ما هستند و باید مراقب دشمن باشیم."

سمیر کاربر دیگرى است که در خصوص عملیات قدس مى نویسد:" هر صهیونیستى کخ در سرزمین هاى اشغالى حضور دارد اشغالگر است و زبان گفت و گو  با اشغالگر باروت است و آتش."

هاشم ابراهیم هم با انتقاد از سازشگران نوشته است:" به خدا هر کشور اسلامى و عربى سازشگرى که عملیات قدس را محکوم کرده از خود صهیونیست هاى اشغالگر حقیرتر است."

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها