مصباحی‌مقدم: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان دهنده اتحاد و همبستگی ملت ایران بود

کد خبر: 1205257

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: این حضور واکنشی در مقابل فهم غلط بیگانگان و تحلیل نادرست آنها مبنی بر اینکه مردم ایران تحت فشارهای غرب و آمریکا و تحت تاثیر آموزه‌هایی که غرب از طریق فضای مجازی وارد زندگی مردم کرده است بود.

مصباحی‌مقدم: حضور  مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان دهنده اتحاد و همبستگی ملت ایران بود

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: این حضور واکنشی در مقابل فهم غلط بیگانگان و تحلیل نادرست آنها مبنی بر اینکه مردم ایران تحت فشارهای غرب و آمریکا و تحت تاثیر آموزه‌هایی که غرب از طریق فضای مجازی وارد زندگی مردم کرده است بود.

حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی‌مقدم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام د، با اشاره به حضور میلیونی مردم در مراسم راهپیمایی 22 بهمن، در تبیین دلیل حضور مردم در این مراسم اظهار کرد: بیگانگان از حوادث اخیری که در کشور رخ داد خوشحال بودند. در پی آن بخشی کوچکی از جامعه خصوصاً جوانان و نوجوانان را از طریق فضای مجازی تحت تاثیر قرار داده‌اند. ملت ایران 22 بهمن را یک فرصت تلقی کرد و با حضور پرشور خود نشان داد که ملت به صورت یک پارچه پشت این نظام است.

وی افزود: حضور حماسی مردم در چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نوعی جبران غفلت نسبت به آنچه که در طی 3 سال اخیر اتفاق افتاده است، بود و با توجه به اینکه شرایط کرونا که ارتباطات دانشجویان با اساتید و دانش آموزان با معلمان را از طریق اینترنت کرده بود، طبعاً تاثیرگذاری فرهنگی به شدت کاهش پیدا کرده بود. با توجه به اینکه فضای مجازی در اختیار بیگانگان است فضای شکل گرفته غالباً نوعی غفلت و بی بصیرتی بود، این راهپیمایی واکنشی در مقبال طمع دشمنان بود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: شاهد بودیم دهه هشتادی ها و دهه نودی ها بیشترین حضور را در این راهپیمایی داشتند و خانم ها نیز با حجاب های متنوع حضور پیدا کردند که به بیگانگان بفهمانند حتی کسانی که حجاب درستی نداشتند عشقشان را به رهبری نشان دادند. این حضور واکنشی در مقابل فهم غلط بیگانگان و تحلیل نادرست آنها مبنی بر اینکه مردم ایران تحت فشارهای غرب و آمریکا و تحت تاثیر آموزه‌هایی که غرب از طریق فضای مجازی وارد زندگی مردم کرده است بود. آنها تصور می‌کردند مردم علیه انقلابشان شوریده اند که ملت بزرگ ایران پاسخشان را دادند.

مصباحی مقدم در پایان خاطر نشان کرد: این حضور یک پیام برای نظام های استکباری در دنیا دارد. این صحنه نشان دهنده اتحاد و همبستگی ملت ایران بود که حمایت خودشان را از نظام و رهبری اعلام کردند./فارس

پایان پیام/

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها