تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

کد خبر: 1206337

عضو هیات رئیسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

سید محسن دهنوی در نشست علنی نوبت عصر امروز (سه شنبه 10 بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را بدین شرح قرائت کرد:

- تذکر محمدصالح جوکار به وزیر صمت: ضرورت رسیدگی و افزایش نظارت بر سامانه پخت نان.

- تذکر سید سلمان ذاکر به وزیر راه و شهرسازی: ضرورت تکمیل بزرگراه ارومیه به تبریز به ویژه تونل قطعه سوم بزرگراه. همچنین تذکر به وزیر جهاد کشاورزی و وزیر نیرو: ضرورت لایروبی بخش قنات استان آذربایجان غربی. همچنین تذکر به وزیر امور اقتصادی و دارایی: ضرورت راه‌اندازی ایکس.ری در گمرک حوزه انتخابیه و لزوم حل مشکل تردد خودروهای پلاک موقت. همچنین تذکر به وزیر نفت: ضرورت گازرسانی به بخش‌های کوهستانی ارومیه.

- تذکر جعفر قادری به رئیس جمهور: لزوم استفاده بیشتر از ظرفیت دریاهای آزاد.

- تذکر رسول فرخی میکال و جمعی از نمایندگان به رئیس جمهور: لزوم افزایش حمایت از کاشت چای و برنج گیلان. همچنین تذکر به وزیر جهاد کشاورزی و وزیر صمت : لزوم تسریع در راه‌اندازی شهرک صنعتی غیرآلاینده بخش دیلمان. همچنین تذکر به وزیر آموزش و پرورش: لزوم تأمین گرمایش مدارس روستایی کشور به خصوص در مناطق کوهستانی.

- تذکر محمد کعب عمیر به وزیر نیرو: لزوم بازنگری در آب‌بهای کشاورزی رودخانه سنتی شاهور.

- تذکر عبدالله ایزدپناه به وزیر ورزش و جوانان: ضرورت اجرای طرح‌های ورزشی که از طریق وزارت نفت ابلاغ شده است.

- تذکر محمدحسن آصفری به وزیر صمت: ضرورت ملزم کردن شرکت شهرک‌های صنعتی به بهبود خدمات‌دهی به شهرک‌های صنعتی. همچنین تذکر به وزیر کشور: ضرورت پرداخت عوارض آلایندگی به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها بر اساس قانون.

- تذکر عباس مقتدایی به وزرای ارتباطات، اقتصاد، صمت و کار: لزوم نظارت بر بودجه مسئولیت اجتماعی شرکت‌های دولتی. همچنین تذکر به وزیر اقتصاد: لزوم توجه به بازماندگان از سهام عدالت. همچنین تذکر به رئیس جمهور: ضرورت تدبیر ویژه در خصوص وضعیت خودرو و مسکن.

- تذکر کمال علیپور خنکداری به وزیر ورزش و جوانان: تکمیل ورزشگاه شهرستان جویبار. همچنین تذکر به وزیر بهداشت: لزوم احداث دانشکد‌ه‌های پزشکی در شهرستان قائمشهر با توجه به وجود بیمارستان در این شهر.

- تذکر پرویز اوسطی به وزیر راه و شهرسازی: ضرورت تعیین تکلیف پیمانکار محورهای روستایی شهرستان دهگلان.

سیدکمال علیپور خنکداری نماینده قائمشهر به وزیر علوم تحقیقات مبنی بر ضرورت تکمیل ساختمان نیمه کاره پیام نور قائم شهر.

احسان ارکانی نماینده نیشابور به وزیر راه در خصوص لزوم رعایت ضوابط قانونی توسط معاونت برنامه ریزی برای تأیید طرح ها در شهرستان ها.

پرویز اوسطی نماینده قروه به همراه جمعی از نمایندگان به وزیر کشاورزی برای تسریع در احداث مجتمع دامپروری در شهرستان قروه و تذکر دیگری به همراه جمعی از نمایندگان به رئیس جمهور مبنی بر ضرورت ارتقای چارت ادارات شهرستان دهگلان و تذکر دیگری به همراه جمعی از نمایندگان خطاب به وزیر فرهنگ مبنی بر ضرورت آغاز عملیات اجرایی ساخت پلاتوی شهرستان قروه.

عباس مقتدایی نماینده اصفهان به رئیس جمهور مبنی بر لزوم حمایت دولت از سازمان صداوسیما در برنامه و بودجه و تذکر دیگری به رئیس جمهور مبنی بر ضرورت توجه ویژه به موضوع ورزش و جوانان در برنامه هفتم و لایحه بودجه 1402 و لزوم تخصیص کامل منابع بودجه وزارت ورزش از سوی سازمان برنامه و بودجه.

محمدحسین حسین زاده بحرینی نماینده مشهد و جمعی از نمایندگان به رئیس جمهور در خصوص لزوم حمایت از حضور روحانیان جوان و خوش فکر در مدارس در قالب طرح امین.

مهدی عسگری نماینده کرج به همراه جمعی از نمایندگان به رئیس جمهور مبنی بر لزوم اجرای کامل قانون بودجه 1401 در متناسب سازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشگری و تذکر دیگری به همراه جمعی از نمایندگان به وزیر بهداشت مبنی بر لزوم اجرای کامل قانون بودجه 1401 در خصوص ثبت اساسنامه و مشخصات سهامداران کلیه بخش پزشکی خصوصی در اداره ثبت شرکت ها و مبارزه جدی با تعارض منافع در حوزه بهداشت و درمان.

محمدرضا صباغیان بافقی نماینده مهریز به وزیر نفت مبنی بر ضرورت افزایش نظارت بر توزیع کارت سوخت گازوئیل آزاد میان جایگاه ها و تذکر دیگری خطاب به وزیر صمت مبنی بر لزوم نظارت بر افزایش قیمت خودرو در بازار و اختلاف قیمت بالای بازار خودرو و کارخانه و تذکر دیگری به وزیر آموزش مبنی بر لزوم ساماندهی نیروهای خرید خدمات و آموزشی مربیان پیش دبستانی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی.

امانقلیچ شادمهر نماینده گنبدکاووس به وزیر نفت مبنی بر لزوم فعال سازی، شروع و اجرای عملیات میدان گازی قزل تپه گنبدکاووس.

کمال حسین پور نماینده پیرانشهر به همراه جمعی از نمایندگان خطاب به رئیس جمهور و وزیر صمت مبنی بر ضرورت کنترل قیمت خودرو و جلوگیری از افزایش روزانه قیمت ها.

شهریار حیدری نماینده قصر شیرین به وزیر نیرو مبنی بر ضرورت تسریع در تأمین آب شبکه شهرهای این حوزه انتخابیه.

بهروز محبی نجم آبادی نماینده سبزوار به همراه جمعی از نمایندگان به وزیر جهاد مبنی بر لزوم کنترل افزایش قیمت خوراک دام.

کیومرث سرمدی واله نماینده اسدآباد و به همراه جمعی از نمایندگان به وزیر آموزش مبنی بر ضرورت تکمیل طرح های نیمه تمام مدارس، کانون فرهنگیان و استخر دانش آموزی شهر اسدآباد.

خانه ملت

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها