نماینده مجلس: کمیته‌ای از مجلس تحولات بازار ارز را بررسی کند

کد خبر: 1207562

نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: مردم از ما سوال می کنند که نتیجه نشست غیرعلنی مجلس درخصوص بازار ارز چه بوده است، تقاضا دارم کارگروهی از نمایندگان مسائل را بررسی کند.

نماینده مجلس: کمیته‌ای از مجلس تحولات بازار ارز را بررسی کند

روح الله نجابت نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی نوبت صبح امروز (دوشنبه هشتم اسفندماه) قوه مقننه در تذکری به استناد بند 11 ماده 22 آیین نامه داخلی مجلس خطاب به قالیباف رئیس قوه مقننه گفت: روز گذشته در نوبت صبح و در پاسخ به یکی از همکاران گفتید درخصوص ارز و جلسه غیرعلنی که تشکیل شد، قرار است دولت کارگروهی تشکیل دهد، جدای از اینکه این پیشنهاد چه کسی بود و چه چیزی اتفاق افتاد، در این جنگ ترکیبی که می‌گوییم ادامه اتفاقات پاییز سال جاری است، نقش مجلس مشخص نیست.

وی افزود: مردم از نمایندگان سوال می‌کنند که چه اتفاقی درخصوص ارز رخ می‌دهد، درخواستی که از شما دارم ، این است که شأن نظارتی مجلس را فعال کنید.

نماینده شیراز در مجلس ادامه داد:کارگروهی  از نمایندگان بررسی کنند که چه اتفاقی در حال رخ دادن است تا ما نیز برای مردم جوابی داشته باشیم. مردم از ما سوال می کنند که حاصل جلسه غیرعلنی چه شد.

نجابت با بیان اینکه گزارش های جسته و گریخته ای از نشست غیرعلنی مجلس منتشر شد، گفت: شما بگویید تاثیر این جلسه چه بود؟ تنها گزاره‌ای که ارائه شد این بود که قرار است کارگروهی تشکیل شود که تاکنون دولت نیز در این باره اقدامی نکرده است.

به گزارش تسنیم، روز شنبه این هفته مجلس با حضور وزیر اقتصاد، معاون اول رئیس جمهور رئیس کل بانک مرکزی درباهر وضعیت بازار ارز جلسه غیر علنی داشتند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها