تذکر کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

کد خبر: 1207682

عضو هیأت رئیسه مجلس، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

تذکر کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

عضو هیأت رئیسه مجلس، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

احمد امیرآبادی فراهانی در نشست علنی نوبت سوم امروز (دوشنبه، 8 اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

تذکر عباس جهانگیرزاده نماینده پارس آباد به همراه 15 نفر از نمایندگان به وزیر کشور؛ تسریع در اجرای تقسیمات کشوری و تبدیل شدن بخش جعفرآباد مغان به شهرستان در استان اردبیل،  همچنین تذکر این نماینده به همراه 46 نفر از نمایندگان به وزیر آموزش و پرورش؛ در خصوص صدور حکم استخدامی معلمان حق التدریسی مرحله سوم، تذکر این نماینده به همراه 27 نفر از نمایندگان به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی؛ لزوم آغاز عملیات اجرایی احداث بیمارستان اصلاندوز به عنوان مصوبه سفر ریاست جمهوری و لزوم تجهیز شهرستان بیله سوار به دستگاه سی تی اسکن.

تذکر رسول فرخی میکال نماینده لاهیجان و تعدادی از همکاران به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛ ضرورت بهبود عملکرد سازمان بهزیستی در حمایت از معلولان، همچنین تذکر این نماینده به همراه 14 نفر از نمایندگان به وزیر راه و شهرسازی؛ لزوم تسریع در تامین روشنایی جاده گردنه سیاهکل به دیلمان، تذکر این نماینده به همراه 12 نفر از نمایندگان به وزیر صنعت، معدن و تجارت؛ راه اندازی شهرک صنعتی غیرآلاینده بخش رودبنه شهرستان لاهیجان و بخش دیلمان شهرستان سیاهکل.

تذکر محمدعلی محسنی بندپی نماینده نوشهر به همراه تعدادی از نمایندگان به وزیر راه و شهرسازی؛ لزوم تسریع در تکمیل طرح تعریض محور پر تردد مرزن آباد- دزبن، همچنین تذکر این نماینده به همراه 16 نفر از نمایندگان به وزیر راه و شهرسازی؛ لزوم تکمیل طرح تعریض محور مرزن آباد به کلاردشت، تذکر این نماینده به همراه 18 نفر از نمایندگان به وزیر نیرو؛ لزوم تسریع در تکمیل مجتمع آبرسانی مرزن آباد- چالوس- نوشهر، هجیرود و 129 روستا.

تذکر کمال حسین پور نماینده پیرانشهر به همراه 41 نفر از نمایندگان به رئیس جمهور و وزرای اقتصاد و صمت؛ ضرورت اتخاذ تدابیر لازم برای حفظ رانت از بازار خودرو و حذف شرایط غیر منطقی و روز افزون تحمیل شده به مردم از سوی خودروسازان.

تذکر علیرضا پاک فطرت نماینده شیراز به وزیر راه و شهرسازی؛ لزوم تکمیل طرح کمربندی شهر شیراز.

تذکر عبدالناصر درخشان نماینده ایرانشهر به همراه 18 نفر از نمایندگان به وزیر آموزش و پرورش؛ لزوم رعایت، عدالت و شفافیت در جذب سهمیه 700 نفری تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان سیستان و بلوچستان.

تذکر محمدصالح جوکار نماینده یزد به همراه 23 نفر از نمایندگان به وزیر راه و شهرسازی لزوم تامین روشنایی کنارگذر حادثه خیز و پرتردد شهرستان یزد.

تذکر علی اکبر علیزاده برمی نماینده دامغان به همراه 25 نفر از نمایندگان به رئیس جمهور؛ لزوم حمایت از پیام رسان های داخلی از سوی مرکز ملی فضای مجازی.

تذکر محمدحسن آصفری نماینده اراک به همراه 49 نفر از نمایندگان به وزیر جهاد کشاورزی؛ لزوم کمک به استمهال وام های تولیدکنندگان مرغ در کشور.

تذکر کتبی رسول فرخی میکال نماینده لاهیجان به همراه جمعی از نمایندگان به وزیر بهداشت و درمان؛ لزوم تجهیز بیمارستان پیروز لاهیجان به دستگاه ام آر آی و بیمارستان سیاهکل به دستگاه سی تی اسکن.

تذکر محمدرضا احمدی نماینده رشت به همراه 20 نفر از نمایندگان به رئیس جمهور؛ لزوم عمل انقلابی در حفظ ارزش های نظام اسلامی.

تذکر حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر به وزیر کشور؛ لزوم پرداخت خسارت وارده به دو دستگاه اتوبوس متعلق به شهرداری شهر یزد و اغتشاشات سال 1398

تذکر علی اکبر علیزاده برمی نماینده دامغان و تعداد 35 نفر از نمایندگان به رئیس جمهور؛ لزوم توجه ویژه و افزایش حقوق مستمری بگیران صندوق کشاورزان، روستاییان و عشایر در بودجه سال 1402 کل کشور.

تذکر محمدحسین فرهنگی نماینده تبریز و تعداد 56 نفر از نمایندگان به وزرای آموزش و پرورش، علوم و تحقیقات؛ ضرورت بازنگری در منحصر نمودن قرارداد بورسیه دانشگاه فرهنگیان به دانشجویان علوم پایه دانشگاه تهران.

تذکر علیرضا پاک فطرت نماینده شیراز به رئیس جمهور؛ لزوم رسیدگی به گرانی و بی ثباتی بازار.//خانه ملت

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها