امام جمعه اراک: دشمن به دنبال ترویج بی‌حجابی است

کد خبر: 1211620

امام جمعه اراک گفت: در فتنه‌های گمراه کننده دشمن به دنبال تفرقه و از بین بردن وحدت و انسجام جامعه است و بی‌بندوباری و بی‌حجابی را ترویج می‌دهد.

امام جمعه اراک: دشمن به دنبال ترویج بی‌حجابی است

قربانعلی دری نجف آبادی، امام جمعه اراک با اشاره به توطئه‌های دشمن برای فریب جوانان و نوجوانان بیان کرد: دشمنان با راه انداختن جریان‌های انحرافی به دنبال گمراه کردن مردم و جوانان هستند، باید هوشیار بود تا ابزار دست بیگانگان قرار نگیریم.

به گزارش مهر، امام جمعه اراک افزود: در فتنه‌های گمراه کننده دشمن به دنبال تفرقه و از بین بردن وحدت و انسجام جامعه است و بی بند و باری و بی حجابی را ترویج می‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه دین اسلام و انقلاب اسلامی احترام ویژه ای برای حقوق مردم قائل است و مدافع حقوق بانوان است، گفت: همه باید حرمت خون شهدا را حفظ کنند و دستگاه‌های متولی باید هوشمند و هدفمند نسبت به توطئه‌های دشمنان عمل کنند و نباید گذاشت دشمنان به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با تاکید بر حفظ حرمت ماه مبارک رمضان توسط همه مردم گفت: حفظ حرمت ماه مبارک رمضان بر همه واجب است و تظاهر به روزه خواری از خود روزه خواری بدتر است و لذا باید رعایت کرد و مقید بود.

وی با اشاره به انتخاب شعار سال توسط مقام معظم رهبری بیان کرد: انتخاب شعار مهار تورم و رشد تولید توسط مقام معظم رهبری بسیار حکیمانه بود و همه باید برای تحقق این شعار بسیج شوند.

دری نجف آبادی افزود: همه باید برای تحقق شعار سال همت کنیم تحقق شعار سال نیازمند عزم و اراده جدی و پای کار آوردن ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها است و تلاش، همت جهادی، صرفه جویی و مبارزه با اسراف در همه ابعاد باید مورد توجه باشد.

وی با اظهار تأسف از حجم بالای تصادفات نوروزی و فوتی‌های این ایام بیان کرد: متأسفانه حجم بالای تصادفات و اسراف در برخی از بخش‌ها همچون مصرف بنزین در این ایام غیر قابل قبول است و باید توجه ویژه‌تری شود.

امام جمعه اراک تاکید کرد: دولت، مجلس و سه قوه در همه بخش‌ها باید ریل گذاری مناسبی در راستای تحقق شعار سال داشته باشند و از فرصت‌ها و ظرفیت‌ها به بهترین شکل استفاده کنند.

وی افزود: مشارکت، همدلی و همراهی در همه بخش‌های کشور یک ضرورت مهم است و سایر زیرساخت‌ها باید در کشور فراهم باشد تا بتوان به اهداف بلند دست پیدا کرد و این نیازمند مشارکت و عزم همه جانبه است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها