آزادی‌خواه : زوال رژیم غاصب صهیونیستی در پیش است

کد خبر: 1214798

نماینده مردم ملایر در مجلس گفت: اختلاف درون رژیم صهیونیستی به ویژه بین شهرک‌نشینان حکایت از این دارد که این جرثومه فساد از درون در حال فروپاشی است.

آزادی‌خواه : زوال رژیم غاصب صهیونیستی در پیش است

حجت‌الاسلام احد آزادی‌خواه با اشاره به اینکه کشورهای اسلامی به رویکردی جدید و راهبردی قابل دفاع روی آورده‌اند، گفت: تعامل بین دو کشور اسلامی ایران و عربستان و همچنین تقویت روابط ایران و برخی از کشورهای منطقه مانند امارات، قطر و کویت بسیار مهم و به این معناست که دیپلماسی جهان اسلام در حال تقویت است.

وی با بیان اینکه محور وحدت بین جهان اسلام چند گزاره است که یکی از این موارد حمایت از فلسطین است، اظهار داشت: حمایت از فلسطین به عنوان یک سیاست و راهبرد مهم در کشورهای اسلامی قد علم کرده و حمایت از فلسطین با تقویت روحیه استکبارستیزی و مقابله با رژیم صهیونیستی اتفاق می‌افتد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اسرائیل ستیزی امروز تبدیل به یک فرهنگ شده است و در روز قدس تقریباً همه کشورهای اسلامی و حتی سایر مردم آزاده جهان در راهپیمایی ضد اسرائیلی و برای مقابله با جنایات این رژیم منحوس و دفاع از مردم مظلوم فلسطین شرکت می‌کنند. خوشبختانه انزجار بین المللی علیه استبداد و استعمار صهیونیست‌ها شکل گرفته و زوال رژیم غاصب صهیونیستی در پیش است.

آزادی‌خواه ادامه داد: اختلاف درون رژیم صهیونیستی به ویژه بین شهرک‌نشینان و اعلام انزجار آن‌ها از سیاست‌های نخست وزیر اسرائیل حکایت از این دارد که این جرثومه فساد از داخل هم به پوسیدگی می‌رسد، در حال فروپاشی است و عمر این رژیم غاصب به زودی به پایان خواهد رسید. در چهار سال گذشته، رژیم صهیونیستی چندین بار دولت و نخست وزیر خود را تغییر داده است و این مسئله آشفتگی کامل آنان را نشان می‌دهد.

وی تصریح کرد: حضور پرشور مردم جهان در روز قدس نشانگر آن است که یکی از محورهای مهم وحدت بین مسلمانان جهان، حمایت از فلسطین است و قطعاً به زودی اضمحلال صهیونیست‌ها اتفاق خواهد افتاد.

مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها