واکنش ابوترابی به عزل و نصب‌های اخیر دولت

کد خبر: 1216161

عضو کمیسیون امور داخلی کشور با اشاره به عزل و نصب‍‌ه و تغییرات اخیر در دولت، گفت: همه این معضلات به دلیل نداشتن حزب و تشکیلاتی عمل نکردن است.

واکنش ابوترابی به عزل و نصب‌های اخیر دولت

ابوالفضل ابوترابی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در خصوص تغییرات، عزل و نصب‌های اخیر در دولت، گفت: مشکل کشور و دولت ساختاری است بنابراین تا زمانی که حزب تقویت نشود، هیچ دولت و یا رئیس جمهوری نمی‌تواند ظرف چند ماه تعداد کثیری از وزرا و معاونان را منصوب کند و آنها را در یک ریل قرار دهد کما اینکه شاید شناخت دقیق نسبت توانمندی همه افراد نداشته باشد.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی، معتقد است: تا زمانی که ساختار کشور حزبی نشود افراد در پُست‌ها و جایگاه‌های مختلف با مشکل روبه رو می‌شوند و همه این معضلات از آفات نداشتن حزب و تشکیلاتی عمل نکردن است.

وی افزود: این نوع مشکلات مدیریتی مخصوص یک گروه سیاسی خاص اصول‌گرا یا اصلاح‌طلب و یا اعتدال نیست، متاسفانه ساختار تربیت مدیران و نیروی انسانی در کشور ما بدون احزاب شکل نگرفته است و عملکرد نادرست حکمرانان کشورمان، در این ساختار بدون حزب عوارض منفی زیادی در جامعه برجای گذاشته است.

ابوترابی همچنین اظهار کرد: در طول سال‌های گذشته برنامه‌ریزی‌های بسیاری برای تقویت احزاب صورت گرفته اما عملیاتی نشده است و احزاب قدرتمند و متخصص تشکیل نشده یا به صورت جزئی فعالیت داشتند.

نماینده مردم نجف آباد، تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: جابه جایی بدون تعارف رئیس جمهور در این ساختار بدون حزب اما موجب تقویت شرایط و وضعیت کشور و مردم می‌شود، رئیس جمهور از ابتدا گفت با کسی تعارف ندارد و هر زمان تشخیص دهد که اشکالی در کار وزرا یا معاونینش هست، نسبت به جابجایی آنها اقدام می‌کند ولی بهتر است که با اصلاح ساختار کار به صورت جدی‌تر انجام شود./خانه ملت

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها