تدوین برنامه هفتم تا آخر اردیبهشت

کد خبر: 1217723

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: برنامه هفتم توسعه با رویکرد برنامه‌محور و موضوع‌محور در حال جمع‌بندی است و طبق برنامه‌ریزی به عمل آمده تا پایان اردیبهشت ماه نهایی شده و به مجلس ارائه خواهد شد.

تدوین برنامه هفتم تا آخر اردیبهشت

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: برنامه هفتم توسعه با رویکرد برنامه‌محور و موضوع‌محور در حال جمع‌بندی است و طبق برنامه‌ریزی به عمل آمده تا پایان اردیبهشت ماه نهایی شده و به مجلس ارائه خواهد شد. به گزارش فارس، داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در نشست با رئیس‌، معاونان و جمعی از اعضای هیأت علمی مؤسسه ‌عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه‌ریزی با تأکید بر اینکه کنترل پایدار تورم از اصلی‌ترین برنامه‌های اقتصادی سال ۱۴۰۲ است، گفت: برای تحقق شعار سال یک برنامه عملیاتی منسجم به پیشنهاد مشترک وزارت امور اقتصادی و دارایی و بانک مرکزی تدوین شده است. معاون رئیس‌جمهور کنترل پایدار تورم را از برنامه‌های اصلی دولت در عرصه اقتصاد بر شمرد و گفت: مسأله عاجل و مهم کنترل پایدار تورم است؛ بایدیک برنامه عملیاتی منسجم و جدی برای امسال تعریف شود، تا با اولویت‌ و زمانبندی مشخص اهداف مورد نظر شعار سال محقق شود.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته پیرامون تدوین برنامه هفتم توسعه گفت: برنامه هفتم با رویکردی برنامه‌ محور و موضوع‌ محور در حال جمع‌بندی است و طبق برنامه‌ریزی به‌عمل آمده تا پایان اردیبهشت ماه نهایی خواهد شد.

روزنامه ایران

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها