صبح نو: نقش اصلاح‌طلبان در سرخوردگی اجتماعی

کد خبر: 1218432

اصلاح‌طلبان با وعده‌هایی که به صورت شفاف دادند، توقعات اقتصادی را ایجاد کردند که خودشان عامل یأس و ناامیدی بخشی از مردم جامعه شدند.

صبح نو: نقش اصلاح‌طلبان در سرخوردگی اجتماعی

«فردا نیوز» - ترورها و خشونت‌های خیابانی صورت گرفته در هفته‌های اخیر بیانگر آن است که مراد آشوبگران از آزادی و سوء‌استفاده از شعارهای مربوط به حقوق زنان چه نتایجی به‌دنبال دارد.

در این زمینه علی انتظاری، استاد دانشگاه علامه طباطبایی با اشاره به سکوت روشنفکران و اصلاح‌‌طلبان نسبت به خشونت‌های رواج‌یافته در کشور به روزنامه صبح نو گفته: برخی از طیف‌های سیاسی مثل اصلاح‌طلبان، مسببین این سرخوردگی‌ها هستند و مطالبه‌ای را به آن دامن زدند که قابل تحقق نبود.

اصلاح‌طلبان با وعده‌هایی که به صورت شفاف دادند، توقعات اقتصادی را ایجاد کردند که خودشان عامل یأس و ناامیدی بخشی از مردم جامعه شدند. آنان این نقش را ایفا کردند و به همین دلیل افرادی که در این ناآرامی‌ها شرکت کرده بودند، از اصلاح‌طلبان به شدت نفرت داشتند؛ چراکه آن‌ها این افراد را امیدوار کرده بودند که می‌توان کارهایی را انجام داد ازجمله اینکه می‌توان نظام را دور زد و با آمریکا ارتباط داشت، غرب در انتظار است با ما ارتباط برقرار کند و اینجا گلستان غرب است که این مسائل توقعاتی را در غرب‌پرستان ایجاد کرد درحالی‌که بعدا معلوم شد این موارد سرابی بیش نبوده است و عملا وعده‌های فیک و کاذب بود.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها