گفت‌وگوی «فردا» با محمدصالح جوکار

کسانی که با نظام همراه نیستند بین قوا اختلاف می‌اندازند

کد خبر: 1219541

اگر قوا بخواهند همدیگر را متهم کنند، بدانند که این خواست دشمن است چون چنین اقداماتی فرصت بهره برداری به او می دهد بنابراین هر کسی بخواهد این رویه را پیش گیرد قطعا دارد در زمین دشمن بازی می کند.

کسانی که با نظام همراه نیستند بین قوا اختلاف می‌اندازند

گروه سیاست سایت فردا: درویشیان رئیس دفتر بازرسی رئیس جمهور 24 ساعت بعد از نقل قولی که به او منتسب شده بود و کلی در فضای رسانه ای و شبکه های اجتماعی بازخورد منفی داشت، اعلام کرد» صحبتی مبنی بر واگذاری خودرو به ۱۰۰ نماینده مجلس نداشتم» اما این سئوال پیش می آید که علت سکوت طولانی او چه بود و هزینه این سکوت را چه کسی پرداخت؟

محمدصالح جوکار در گفتگو با خبرنگار فردا درباره هزینه تحمیل شده ناشی از سکوت طولانی رئیس دفتر بازرسی رئیس جمهور گفت: در سایه اختلافات، قطعا کسانی پشت پرده هستند تا به این مسائل دامن بزنند. بعضی جریانات سیاسی که اصلا با نظام و انقلاب همراه نیستند، اقداماتی انجام می دهند که بین قوا اختلاف بیاندازند.

وی با بیان اینکه مسئولان از پرداختن به موضوعات اختلافی باید به پرهیزند، افزود: اولا با توجه به آنکه دشمن دارد به موضوع خودرو دامن می زند، جدا باید همه مسئولان مراقب باشند تا در زمین دشمن بازی نکنند. ثانیا هر کسی فارغ از آنکه در چه قوه ای حضور دارد، اگر تخلف کرده و خلاف روش جاری کشور عمل کرده است، باید با او برخورد شود.

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس اظهار کرد: اگر عده ای از رانتی استفاده کردند و خودرو گرفتند، قطعا تخلف کردند و باید به تخلف او در دستگاه قضایی رسیدگی شود، حال می خواهد او نماینده مجلس باشد یا مدیری در دولت. ضمن آنکه شفاف نیز به مردم اطلاع رسانی شود که با تخلف انجام شده چه برخوردی صورت گرفته است.

وی افزود: متأسفانه یک نماینده به طور غیرشفاف موضوعی را بیان کرد و همین طور مسئله ادامه دار شد. جا دارد هیأت رئیسه مجلس موضوع را رسیدگی کند و هر کس خودرو خلاف قانون گرفته نامش اعلام شود تا همه مردم بدانند چه کسی واقعا تخلف کرده است چون الان همه نمایندگان مورد اتهام هستند.

جوکار تأکید کرد: تعداد کمی که در مجلس یا سایر قوا خارج از رویه قانونی خودرو گرفتند باید هزینه آن را هم خودشان بپردازند، نه آنکه کل مجلس فدای اقدام خلاف رویه آنها شوند. در مجموع طبق سیاست های کلی ابلاغی رهبر معظم انقلاب قوا باید از اختلاف پرهیز کنند. اگر قوا بخواهند همدیگر را متهم کنند، بدانند که این خواست دشمن است چون چنین اقداماتی فرصت بهره برداری به او می دهد بنابراین هر کسی بخواهد این رویه را پیش گیرد قطعا دارد در زمین دشمن بازی می کند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها