هاشمی: جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک قطب مهم در جهان مطرح است

کد خبر: 1227166

رئیس سنی مجمع وزرای ادوار بعد از انقلاب گفت: جمهوری اسلامی ایران دیگر یک کشور نیست و به عنوان یک قطب مهم در جهان مطرح است.

هاشمی: جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک قطب مهم در جهان مطرح است

رئیس سنی مجمع وزرای ادوار بعد از انقلاب گفت: جمهوری اسلامی ایران دیگر یک کشور نیست و به عنوان یک قطب مهم در جهان مطرح است.

محمد هاشمی رفسنجانی در نشست مجمع عمومی وزرای ادوار بعد از انقلاب، گفت: ایران قبل از انقلاب را به یاد داریم و می‌دانیم ملت‌ها در چه فضایی زیست می‌کردند و دولت ها با ملت ها چگونه رفتار می‌کردند.

رئیس سنی مجمع وزرای ادوار بعد از انقلاب اظهار کرد: امام در ۱۱۷ روزی که در فرانسه حضور داشتند، اسلام و ایران را به دنیا معرفی کردند. امام (ره) دولت‌های زورگو و استکبار جهانی و همچنین رژیم غاصب صهیونیستی را به دنیا معرفی کرد و ملت با آگاهی انقلاب کرد و رژیم شاهنشاهی را بیرون کردند.

وی افزود: امروز نگاه می‌کنیم جمهوری اسلامی ایران دیگر یک کشور نیست و به عنوان یک قطب مهم در جهان مطرح است. دولت‌ های مکار انگلیس، فرانسه و لابی صهیونیستی با تسلطی که بر رسانه‌های گروهی جهان دارند، به گونه‌ای رفتار می‌کنند که یک دولت و ملت را ساقط کنند، اما نه تنها  نتوانستند ایران را به نابودی بکشند بلکه نابودی خود اسرائیل مطرح است.

هاشمی رفسنجانی یادآور شد: جهان امروز با جهان قبل از پیروزی انقلاب اسلامی متفاوت است و دو قطب شرق و غرب جهان را بین خودشان تقسیم کردند، اما امروز جمهوری اسلامی به خودش متکی است و دستاوردهایی را کسب کرده و به عنوان یک قطب مهم در جهان مطرح است.

وی خاطرنشان کرد: هنگامی که مقام معظم رهبری صحبت می کنند مشاهده می‌کنید چگونه اثرگذار است و چند ساعت دنیا درباره آن صحبت می‌کنند.

رئیس سنی مجمع ادوار وزرای بعد از انقلاب تاکید کرد: دولت‌ها می‌آیند و می‌روند، اما آن چه که باقی می‌ماند خدمت به مردم و اسلام است و  همانطور که جمهوریت و اسلامیت دو رکن جدایی ناپذیر ذکر شده است؛ هر دولتی که می‌آید باید جمهوریت و اسلامیت را حفظ کند.

بر اساس این گزارش، در این نشست شخصیت هایی چون محمدرضا عارف، بیژن نامدار زنگنه، سیدمحمد بطحایی، علی اکبر صالحی، امیر حاتمی، سید مصطفی هاشمی طبا، محمد هاشمی رفسنجانی، محسن حاجی میرزایی، معصومه ابتکار، علی سلاجقه، محسن رفیق دوست، محمدرضا میرتاج‌الدینی، شهین مولاوردی، محسن منصوری، زریبافان، سیف، میرزاده، مهرعلیزاده و جمعی دیگر از وزرای ادوار بعد از انقلاب حضور دارند./ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها