گفتگوی «فردا» با علی یوسف پور

اصلاح‌طلبان در حداقل سرمایه اجتماعی؛ با بلوف بر تهی‌بودن اعتبار سیاسی‌شان سرپوش می‌گذارند

کد خبر: 1228905

فعال سیاسی اصولگرا گفت: امیدواریم همه گروه های سیاسی وارد صحنه انتخابات شوند و ما نیز نمی خواهیم با جریان اصلاحات تقابل کنیم. امیدواریم اصلاح طلبانی که دل در گرو نظام و کشور دارند به صحنه بیایند و به رقابت انتخاباتی بپردازند.

اصلاح‌طلبان در حداقل سرمایه اجتماعی؛ با بلوف بر تهی‌بودن اعتبار سیاسی‌شان سرپوش می‌گذارند

گروه سیاسی فردا: اصلاح طلبان این روزها سعی می کنند خود را برای انتخابات مجلس بی انگیزه نشان دهند و هر وقت نیز درباره این رقابت سیاسی مورد سئوال قرار می گیرند، شرط و شروط می گذارند که اگر نیروهای حداکثری شان تأیید صلاحیت نشوند، نمی آیند. حال این سئوال پیش می آید که آیا این مواضع اصلاح طلبان از هراس کاهش سرمایه اجتماعی شان است یا واقعا قصد ورود به صحنه انتخابات را دارند.

علی یوسف پور در گفتگو با خبرنگار فردا درباره نگاه اصلاح طلبان به انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: اصلاح طلبان چند دسته هستند. گروهی از آنها سکولارند و کاری به دین، مذهب و اسلام ندارند. گروهی دیگر دین دارند اما به منافع و مصالح کشور و نظام توجه نمی کنند. در واقع چیزی به نام منافع ملی برای آنها تعریف نشده است. دسته سوم افراد متدینی هستند و نظام را نیز قبول دارند.

وی افزود: فرمان جریان اصلاحات برای موضع گیری ها و جهت گیری های سیاسی همیشه در دست گروه اول و دوم است و مشاهده می کنیم این دو گروه همواره با معاندان و دشمنان نظام و کشور همسویی نشان می دهند، مصادیق این موضوع را نیز در اغتشاشات سال 88، 98 و 1401 دیدیم.

این فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه جریان اصلاحات مثل مزرعه ای شده که فقط برای بیگانگان مزدور و جاسوس تربیت می کند، اظهار کرد: جریان اصلاحات در حداقل سرمایه اجتماعی است و قدرت آن را ندارد که در انتخابات با اقبال مواجه شود. این جریان همواره وقتی شانسی برای پیروزی نمی بیند ژست مطالبه گر می گیرد و با بلوف سیاسی می خواهد بر تهی بودن اعتبار سیاسی اش سرپوش بگذارد.

یوسف پور گفت: امیدواریم همه گروه های سیاسی وارد صحنه انتخابات شوند و ما نیز نمی خواهیم با جریان اصلاحات تقابل کنیم. امیدواریم دسته سوم اصلاح طلبان که دل در گرو نظام و کشور دارند به صحنه بیایند و به رقابت بپردازند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها