فروپاشی براندازان در ایستگاه ۹۰

کد خبر: 1231378

داستان براندازی انقلاب اسلامی و فروپاشی جمهوری اسلامی ایران از داستان‌های عبرت‌آموز تاریخ بشری است. به همان میزان که انقلاب اسلامی ایران، استثنایی‌ترین انقلاب مردمی در تاریخ است، دشمنانش نیز در دشمنی و تلاش برای براندازی از حیث نادانی و لجاجت منحصر به فرد و استثنایی هستند.

فروپاشی براندازان در ایستگاه ۹۰

همه سخت‌افزار امام خمینی (ره) یک قلم، چند نوار ضبط صوت، و نرم‌افزارش هم ایمان، امید، باور قلبی و اعتماد به خداوند از یک‌سو و قلب‌های سرشار از عشق و ارادت مردم غیور ایران از سوی دیگر بود. امام راحل با دست‌های خالی و با این سخت‌افزار و نرم‌افزار، حکومت دژخیم و طاغوت پهلوی را که به‌عنوان ژاندارم منطقه‌ای از سوی نظام سلطه و شیاطین غربی به سرکردگی امریکا حمایت می‌شد در کوتاه‌ترین زمان، کمترین خونریزی و گسترده‌ترین حضور مردمی سرنگون کرده و نظام جمهوری اسلامی را با رأی اکثریت مطلق مردم ایران استوار ساخته و به جهانیان معرفی کرد. و، اما دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران که طی ۴۵ سال گذشته از هیچ تلاشی برای براندازی انقلاب اسلامی (تجزیه‌طلبی، جنگ سخت، شبیخون و ناتوی فرهنگی، انواع ترور، انواع خرابکاری در سخت‌افزار و نرم‌افزار نظام، نفوذ، تحریم، تحریک اقوام، منزوی‌سازی، تهدید، داعش‌سازی، جنگ تمام عیار اقتصادی، ناامن‌سازی مرزی و جنگ شناختی) فروگذار نکرده‌اند، هر شش ماه یک‌بار (حدود ۹۰ بار) وعده سرنگونی داده و هربار به دلیل «اعتماد به اپوزیسیون آواره و لاشخور»، «برآورد‌های غلط» و «عدم شناخت سخت‌افزار و نرم‌افزار نظام جمهوری اسلامی» مغلوب اراده‌های پولادین ملت ایران شده و طعم تلخ شکست را چشیده و مانند بازی‌های رایانه‌ای خود را برای مرحله بعد آماده کرده‌اند.

در غرب بین حقیقت و مجاز فرسنگ‌ها فاصله است. غرب برای مرعوب‌سازی و فریب ملت‌ها به صورت دروغین و مجازی خود را در نمادسازی «سوپرمن»، «بت من»، «مرد عنکبوتی» و «مرد ۶ میلیون دلاری» معرفی می‌کند و خودش هم این دروغ‌های شاخدار را باور می‌کند، در حالی که در دنیای واقعی توان مدیریت و غلبه بر مشکلات داخلی خود را هم ندارد. غرب باید باور کند و این حقیقت را بپذیرد که به انتهای راه چپاولگری و سلطه بر جهان نزدیک شده و رفته رفته در باتلاق مشکلات داخلی خود در حال غرق شدن است و دنیا در یک پیچ تاریخی در حال شکل دادن به نظمی جدید است. مشکل اصلی نظام سلطه در مواجهه با ایران این است که در تهیه برآورد‌های خود اولاً به اخبار و اطلاعات شبکه لاشخور‌های موسوم به اپوزیسیون تکیه دارد که بزرگ‌ترین هنر این جماعت لاشخور جمع‌آوری و ارائه مشتی دروغ برای گرفتن تکه استخوانی از دست ارباب برای زیستن در غرب است، و ثانیاً در اقدام نیز به همان لاشخور‌های اپوزیسیون و دلقک‌های اجاره‌ای تکیه دارد. نظام سلطه در عین حالی که خود را ابرقدرت یکه‌تاز و بلامنازع جهان می‌داند، اما در برابر ایران دستش از هر حیث خالی و گزینه‌ای جز پذیرفتن اقتدار ایران ندارد و رویاپردازی دون‌کیشوت‌های امریکایی بیش از آنکه به ضرر ایران باشد مرگ نظام سلطه و فروپاشی غرب را نزدیک‌تر می‌کند و استحکام و اقتدار ایران را بیشتر می‌کند.

و، اما داستان لاشخور‌های آواره و بی هنر اپوزیسیون (که در تیغ زدن و کلاهبرداری از اربابان غربی خود تبحر بالایی دارند) در تلاش برای براندازی جمهوری اسلامی نیز شنیدنی است. جماعت اپوزیسیون بعد از ۹۰ بار کلاهبرداری و دوشیدن غرب، این بار در بزرگ‌ترین جنگ ترکیبی علیه ایران، با مصرف قرص‌های توهم‌زا خودشان هم فروپاشی جمهوری اسلامی را باور کرده و پیشاپیش جشن پیروزی گرفته بودند (اگر چه پیش از این نیز امریکایی‌ها به همین اپوزیسیون آواره وعده داده بودند که جمهوری اسلامی چهل سالگی خود را نخواهد دید و آنان کریسمس را در تهران جشن خواهند گرفت). در جنگ ترکیبی که از پاییز سال قبل شعله‌ور شده و بر پایه بزرگنمایی و دروغ استوار است فقط پنج رسانه بی‌بی‌سی فارسی، ایران اینترنشنال، صدای امریکا، رادیو فردا و منوتو در بازه زمانی ۲۳ شهریور تا ۹ آبان (۴۶ روز) بیش از ۳۸ هزار دروغ را درباره حوادث ایران منتشر کرده بودند.

در جنگ ترکیبی پاییز ۱۴۰۱ همه براندازان به میدان فروپاشی نظام آمده بودند، از منافقین، سلطنت‌طلبان و سایر گروهک‌های اپوزیسیون خارج نشین، از تجزیه‌طلبان اشرار و نفوذی‌های داخلی، از امریکا تا کشور‌های اروپایی تا کشورک‌های منطقه، از امپراتوری رسانه‌ای غرب تا رسانه‌های هم‌پیمانان منطقه‌ای، از دلقک‌های اجاره‌ای لندنی تا هرزه‌های هالیودی، همه آمده بودند با همه ظرفیت شگفت‌انگیز فضای مجازی و مراکز سایبری مجهز دشمن. همه آمده بودند، اما از جمعیت حدود ۹۰ میلیونی حتی نتوانستند صدهزار نفر را فریب داده و به میدان براندازی بکشانند.

اینک هنوز به سالگرد شورش متوهمان لندنی و هالیوودی نرسیده‌ایم که جهان شاهد فروپاشی اردوگاه فروپاشان است. آن اتحاد وصله پینه‌ای و نمایشی اپوزیسیون به تفرقه تبدیل شده و هر کدام دیگری را آماج هرزه گویی و افشاگری کرده و هریک دیگری را به زیاده خواهی و کم‌کاری متهم می‌کند. فرانسه درگیر شدید‌ترین موج اعتراضات مردمی شده و در برابر مطالبات مردم عاجز و مستأصل شده است. وضع سایر کشور‌های اروپایی نیز چندان روبه راه نیست. دولت آلبانی اردوگاه تروریست‌های گروهک منافقین را جمع‌آوری کرده است. در یک کلمه می‌توان گفت رؤیای براندازان به کابوس تبدیل شده و به جای فروپاشی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، اردوگاه فروپاشان، از هم فروپاشیده و براندازان با چشمان از حدقه درآمده نظاره‌گر اقتدار و عظمت ملت ایران هستند؛ و این همه عظمت و بزرگی حاصل ایران قوی و نرم‌افزار نظام اسلامی و حضور متعهدانه و همراه با بصیرت مردم در صحنه و رابطه قلبی مردم با رهبری بر اساس الگوی «امت/امام» است.

منبع: روزنامه جوان

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها