عزت الله یوسفیان در گفتگو با فردا:

لاریجانی کسانی را که برای مجلس مناسب بداند، حمایت می‌کند

کد خبر: 1232262

فعال سیاسی نزدیک به علی لاریجانی گفت: آقای لاریجانی کسانی را که برای حضور در مجلس مناسب تشخیص می دهد، تقاضای حمایت از آنها را رد نمی کند و می گوید «در حدی که بتوانم حمایت سیاسی انجام می دهم».

لاریجانی کسانی را که برای مجلس مناسب بداند، حمایت می‌کند

گروه سیاسی فردا: انتخابات مجلس شورای اسلامی در پیش است و از شخصیت های سیاسی انتظار می رود که در این عرصه نقش آفرین باشند. از جمله این شخصیت ها علی لاریجانی است که رسما اعلام کرده برنامه ای برای کاندیداتوری در انتخابات پیش رو ندارد اما سئوال اینجاست که آیا او کلا رویه سکوت سیاسی را در پیش گرفته یا آنکه با وجود عدم کاندیداتوری، تلاش خود را برای تأثیرگذاری بر معادلات انتخابات مجلس انجام خواهد داد.

عزت الله یوسفیان ملا در گفتگو با خبرنگار فردا درباره رویکرد علی لاریجانی در قبال انتخابات مجلس دوازدهم گفت: آقای لاریجانی در طول هفته ملاقات زیادی دارند با کسانی که می خواهند کاندیدای انتخابات مجلس دوازدهم شوند. عموما هم این افراد از آقای لاریجانی تقاضای حمایت سیاسی و اجتماعی می کنند.

وی افزود: آقای لاریجانی برای ایجاد فضای مشارکت حداکثری در انتخابات مجلس دوازدهم فعال است و با افراد و اشخاصی که به ایشان مراجعه دارند رایزنی می کند. آقای لاریجانی کسانی را که برای حضور در مجلس مناسب تشخیص می دهد، تقاضای حمایت از آنها را رد نمی کند و می گوید «در حدی که بتوانم حمایت سیاسی انجام می دهم».

این نماینده ادوار یادآور شد: باید منتظر ماند و دید انتخابات پیش رو چه شکل و شمایل پیدا می کند، آیا ائتلاف و سازشی بین گروه ها به وجود می آید که یکپارچه شوند یا خیر؟ در مجموع آقای لاریجانی با وجودی که خود کاندیدا نخواهد بود اما برای شکل گیری فضای حضور حداکثری در انتخابات مجلس هر کاری انجام می دهد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها