تل‌آویو در تله واجا

کد خبر: 1234962

وزارت اطلاعات از بازداشت شبکه گسترده صهیونیستی به همراه کشف ۴۳ بمب خبر داد. تروریست‌ها قصد انجام اقدامات متعدد خرابکارانه از جمله اقدام به انفجار در محل مزار شهید حاج قاسم سلیمانی را داشتند. سرشبکه‌های این گروه در دانمارک و هلند اقامت دارند

 تل‌آویو در تله واجا

 اعضای شبکه گسترده تروریستی که قصد انجام اقدامات متعدد خرابکارانه در استان‌های تهران، کرمان، اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد، کردستان و مازندران را داشتند، در یک عملیات پیچیده اطلاعاتی و ضد جاسوسی توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) شناسایی و بازداشت شدند؛ شبکه خطرناک تروریستی که 43 بمب انفجاری به همراه خود داشتند و از طریق سرشبکه‌های ساکن در دانمارک و هلند هدایت می شدند. در همین زمینه وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای از ماهیت، فعالیت‌ها و اهداف این گروه تروریستی پرده برداشت و اعلام کرد که مزار شهید سلیمانی و هیئت‌ها و تکایا از جمله اماکنی بودند که قصد حمله به آن را داشتند: «اعضای این شبکه که به واسطه کانون‌های تروریستی مستقر در کشور‌های دانمارک و هلند به سازمان جاسوسی رژیم اشغالگر قدس متصل بودند و توسط آن رژیم حمایت مالی و تجهیزاتی می‌شدند، در آستانه ماه محرم قصد انجام چندین عملیات تروریستی در استان‌های یاد شده را داشتند؛  ازجمله برنامه‌ریزی اقدام انفجاری در محل مزار «سپهبد مجاهد شهید حاج قاسم سلیمانی(ره)» و نیز در برخی مراکز تجمعات مردمی و اماکن سوخت‌گیری، انفجار دکل‌های برق و ایستگاه‌های گاز به منظور اخلال در تأمین نیاز‌های داخلی و صادراتی و اهداف دیگری از این قبیل. از این هسته‌ها ۴۳ بمب با قدرت تخریب بالا و قابلیت کنترل از راه دور، کشف و خنثی شد. از بمب‌های گفته شده، ۲۰ بمب ویژگی پرتابی دارند که به قصد استفاده علیه هیئت‌ها و تکایا آماده شده بودند.» در ادامه این اطلاعیه درباره مقادیر کشف شده از این شبکه تروریستی آمده است: «علاوه بر آن چند خانه تیمی، انواع سازه‌های فلزی انفجاری، چاشنی‌های مربوط، انواع مواد شیمیایی صنعتی و مواد پیش‌سازانفجاری، کیت‌های الکترونیکی، ریموت‌های کنترلی برای هدایت انفجار از راه دور، فتیله‌های انفجاری، چندین قبضه کلت کمری، سلاح‌های شکاری ساچمه‌زن و مقادیر فراوانی سلاح سرد و ابزار‌هایی صرفاً با کاربرد در اغتشاشات خیابانی کشف و ضبط شد.» به گفته واجا، اعضای هسته‌های بازداشت شده، پیش از این نیز به‌عنوان اقدامات آزمایشی و توان‌سنجی برای ارائه به کارفرمایان مستقر در دانمارک و هلند، چندین عملیات ایذایی انجام داده و عکس و فیلم آن‌ها را برای رسانه‌های تروریستی مستقردر اروپا و آمریکا ارسال کرده بودند؛ همچون پرتاب کوکتل‌مولوتف به ساختمان‌های دولتی، حملاتی به پایگاه‌های بسیج، آتش‌زدن چند بانک، تخریب چندین دستگاه عابربانک، اتوبوس‌های شهری و آنتن‌های مخابراتی، ایجاد انفجار در مقابل دفتر یکی از مراجع عظام در ساری، نصب پرچم رژیم موقت صهیونیست و پرچم‌های منتسب به گروهک‌های سلطنت‌طلب در محل‌های مختلف و... . در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است: «این تروریست‌ها به تازگی قصد ورود به مرحله عملیات وسیع خرابکارانه را داشتند که با هوشیاری و تله‌گذاری جان برکفان گمنام و فداییان ایران اسلامی، از عملیات تروریستی آن‌ها پیشگیری شد».

عنصر هتاک به قرآن، عمله رژیم صهیونیستی

در همین زمینه وزارت اطلاعات در یک اطلاعیه دیگر جزئیات جدیدی درباره عنصر هتاک به قرآن «سلوان مومیکا» عراقی منتشر کرد و از ارتباط او با رژیم موقت صهیونیستی خبرداد: «اطلاعات به‌دست آمده از صهیونیست‌ها حاکی است که «سلوان مومیکا» با ناامیدی از دریافت اقامت از کشورهای اروپایی، تلاش گسترده‌ای برای تماس با رژیم موقت اشغالگر قدس را آغاز می‌کند. وی برای اثبات کارایی خود برای دستگاه جاسوسی صهیونیسم، کارنامه‌ای از خویش ارائه می‌کند». در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است: «دستگاه جاسوسی رژیم موقت صهیونیستی در سال 2019 او را رسماً به خدمت می‌گیرد و رابطی اطلاعاتی برایش تعیین می‌کند. مأموریت جاسوسی از مقرها و رهبران گروه‌های مقاومت عراق به‌ویژه در استان نینوا از جمله مأموریت‌های محوله به وی بوده است.» این اطلاعیه می افزاید: «مومیکا پس از خدمات فراوانش به دستگاه جاسوسی صهیونیست‌ها، درخواست انتقال به یک کشور اروپایی را ارائه می‌دهد. عوامل رژیم موقت اشغالگر نیز با این ارزیابی که «مومیکا در قبال امکان اقامت در اروپا، به هر مأموریتی تن می‌دهد»، اقامت و سپس تابعیت پادشاهی سوئد، یعنی حیاط خلوت سرویس جاسوسی رژیم غاصب صهیونیستی را به این عنصر پلید خیانت‌پیشه اهدا می‌کنند.»

خراسان

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها