نظر آصفری درباره فعالیت احزاب برای افزایش مشارکت مردم

کد خبر: 1237914

نماینده مردم اراک در مجلس با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات اسفندماه سال جاری، گفت: همه احزاب، وظیفه دارند تا برای بالا بردن مشارکت مردم در انتخابات کمک کنند و به بهترین نحو فعالیت داشته باشند.

نظر آصفری درباره فعالیت احزاب برای افزایش مشارکت مردم

محمد حسن آصفری نماینده مردم اراک در مجلس یازدهم، با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات اسفندماه سال جاری، گفت: این دوره از انتخابات، از اهمیت بسزایی برخوردار است و باید همه کسانی که دغدغه نظام و انقلاب و کشور را دارند، کمک کنند تا مشارکت مردم بالا رود.

آصفری تاکید کرد: بعضی از دستگاه‌ها، اقداماتی که می‌تواند نارضایتی برای مردم ایجاد کند، در این سال انتخابات  انجام ندهند و سعی کنند تا رضایتمندی بیشتر مردم را فراهم کنند تا گلایه‌مندی های مردم کم شود.

وی با اشاره به برخی گلایه‌ها از شرایط اقتصادی، اظهار کرد: این افزایش قیمت‌ها سبب می‌شود که مردم گلایه‌مند شوند و همه ما باید تلاش کنیم تا قیمت کالاهایی که جزء سفره مردم است، کاهش پیدا کند و رضایتمندی مردم بالا رود.

این نماینده مجلس تصریح کرد: هر چه مشارکت ما پای صندوق‌های رأی بیشتر شود، می‌تواند تأثیر بهتری در مسایل بین‌المللی و دیپلماسی ما داشته باشد و می‌تواند تأثیر زیادی در بالا بردن قدرت چانه‌زنی ما پشت میز مذاکرات داشته باشد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، در رابطه با فعالیت احزاب در روزهای اخیر، گفت: همه احزاب، امروز وظیفه دارند تا برای بالا بردن مشارکت مردم در انتخابات کمک کنند و به بهترین نحو فعالیت داشته باشند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها