سبحانی‌نیا در گفتگو با فردا:

لاریجانی براساس راهیابی تعداد دوستانش به مجلس آینده برای ریاست‌جمهوری تصمیم می‌گیرد

کد خبر: 1238766

نماینده ادوار مجلس گفت: تعداد دوستان آقای لاریجانی که به مجلس راه می یابند می تواند یکی از مولفه های تصمیم گیری آقای لاریجانی برای ورود به انتخابات ریاست جمهوری 1404 یا 1408 باشد.

لاریجانی براساس راهیابی تعداد دوستانش به مجلس آینده برای ریاست‌جمهوری تصمیم می‌گیرد

گروه سیاسی فردا: علی لاریجانی پیش ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی را انجام نداد اما شواهد و قرائن حکایت از آن می کند که دوستان و همفکران خود را تشویق کرد که وارد این عرصه شوند.

حجت الاسلام حسین سبحانی نیا در گفتگو با فردا درباره برنامه علی لاریجانی برای انتخابات مجلس دوازدهم گفت: آقای لاریجانی می تواند شخصیت سیاسی تأثیرگذاری در آینده کشور باشد. در انتخابات پیش رو نیز درست است که حضور ندارد و این مسئله قابل پیش بینی بود ولی ساماندهی و هماهنگی افراد مرتبط با آقای لاریجانی به ویژه نمایندگان ادوار 3 دوره مجلس برای ورود به انتخابات، کاری است که او در حال انجامش است.

وی با اشاره به تأثیر نتیجه انتخابات مجلس بر تصمیم شخصیت های سیاسی درباره کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری افزود: در واقع قابل پیش بینی بود که آقای لاریجانی این دوره نیاید اما غیرمستقیم از طریق نیروهای مرتبط با خود برای تأثیرگذاری بر مدیریت مجلس آینده تلاش کند چون ترکیب مجلس آینده می تواند بر تصمیم های بعدی آقای لاریجانی موثر باشد.

این فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه ترکیب مجلس همواره تأثیر زیادی بر انتخابات ریاست جمهوری داشته، یادآور شد: تعداد دوستان آقای لاریجانی که به مجلس راه می یابند می تواند یکی از مولفه های تصمیم گیری آقای لاریجانی برای ورود به انتخابات ریاست جمهوری 1404 یا 1408 باشد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها