حقیقت‌پور در گفتگو با فردا:

لاریجانی حذف‌شدنی نیست| مردم پای صندوق رأی برای لاریجانی جبران می‌کنند

کد خبر: 1238777

مشاور علی لاریجانی گفت: آقای لاریجانی مشفقانه به خیلی از دوستان شان گفت «بروند ثبت نام کنند» اما خودش بنا به ظلمی به او شد و متأسفانه جبران نشد تصمیم گرفت در انتخابات مجلس کاندیدا نشود.

لاریجانی حذف‌شدنی نیست| مردم پای صندوق رأی برای لاریجانی جبران می‌کنند

گروه سیاسی فردا: علی لاریجانی پیش ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی را انجام نداد اما شواهد و قرائن حکایت از آن می کند که دوستان و همفکران خود را تشویق کرد که وارد این عرصه شوند.

منصور حقیقت پور در گفتگو با خبرنگار فردا درباره برنامه علی لاریجانی برای پرشور شدن انتخابات مجلس دوازدهم گفت: آقای لاریجانی برای این نظام در عرصه های سپاه پاسداران، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، صداوسیما، دبیری شورای عالی امنیت ملی و 3 دوره مجلس زحمت کشیده است بنابراین نمی توان او را از نظام حذف کرد.

وی با بیان اینکه در انتخابات ریاست جمهوری 1400 در حق آقای لاریجانی جفا کردند و متأسفانه جبران هم نکردند، افزود: آقای لاریجانی دلسوزانه مسائل جاری کشور را پیگیری می کند و هر کاری از دستش برای به سامان شدن اوضاع کشور برآید، دریغ نخواهد کرد.

این فعال سیاسی یادآور شد: آقای لاریجانی در چند حوزه امروز به رهبر معظم انقلاب مشاوره می دهد، همچنین در شورای عالی انقلاب فرهنگی و مجمع تشخیص مصلحت نظام ایفای نقش می کند. در زمینه انتخابات مجلس نیز اگر آقای لاریجانی به این جمع بندی برسد که باید با مردم و دوستان حرفی بزند یا صحبتی کند، حتما این کار را خواهد کرد.

وی افزود: آقای لاریجانی مشفقانه به خیلی از دوستان شان گفت «بروند ثبت نام کنند» اما خودش بنا به ظلمی به او شد و متأسفانه جبران نشد تصمیم گرفت در انتخابات مجلس کاندیدا نشود. البته خالص سازها نفس راحت تری می کشند.

مشاور علی لاریجانی گفت: مردم قطعا به موقع برای جبران ظلم وارده به آقای لاریجانی صحبت های خودشان را پای صندوق رأی با خالص سازها خواهند کرد. وقتی آدم های عاقل به داخل مجلس بروند یعنی تفکر آقای لاریجانی به مجلس راه یافت. نه مردم به تندروها، خشن ها، خالص گراها و اقتدار گراها به معنای پیروزی آقای لاریجانی است.  

 

۱

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها