سیاه‌نوری در گفتگو با فردا:

موضع رادیکال خاتمی میخ آخر بر تابوت اصلاحات بود

کد خبر: 1241086

تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: دو طیف رادیکال و عقلایی جریان اصلاحات همدیگر را به چشم حریف و دشمن نگاه می کنند.

موضع رادیکال خاتمی میخ آخر بر تابوت اصلاحات بود

گروه سیاسی فردا: اظهارات اخیر سیدمحمد خاتمی با واکنش‌ها و البته انتقادات بسیاری در عرصه سیاسی مواجه شد. تحلیل های مختلفی نیز درباره موضع تند وی درباره نظام و دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مطرح می شود.

حسین سیاه نوری در گفتگو با خبرنگار فردا درباره پشت پرده موضع تند سیدمحمد خاتمی گفت: آقای خاتمی را مثل مترسک در صف اصلاحات نگه داشتند تا عده و عده شان ضربه نخورد. آقای خاتمی می خواهد در نقش لیدر اپوزیسیون داخل کشور عمل کند، نقشی که همواره سعی می کرد آن را پنهان نگه دارد.

وی با بیان اینکه آقای خاتمی و طیف تجدیدنظرطلب جریان اصلاحات امروز شبیه اپوزیسیون خارج کشور رفتار می کند، افزود: طیف رادیکال اصلاحات چون شناخت درستی از موقعیت نظام ندارد برای خودش یک سری بافته های ذهنی ساخته است و طبق آن عمل می کند.

این تحلیلگر مسائل سیاسی با بیان اینکه رقابت برای کسب کرسی و مقام جریان اصلاحات را دچار چالشی بزرگ کرده است، یادآور شد: این جریان به دو بخش تقسیم شده است، عده ای که انتخابات را تحریم و از صحنه رقابت کناره گیری کردند و بخشی که از نبود اینها می خواهد بهره بگیرد تا برود و صف جلو را پر کند، برای همین مشاهده می کنیم که 800 نفر از نیروهای اصلاح طلب برای انتخابات مجلس پیش ثبت نام کردند.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه در جمع اصلاح طلبان انفکاک و انفجار صورت گرفته، افزود: دو طیف رادیکال و عقلایی جریان اصلاحات همدیگر را به چشم حریف و دشمن نگاه می کنند و همدیگر را بر نمی تابند. آقای خاتمی با مواضع رادیکالی که اتخاذ کرد میخ آخر را بر تابوت اصلاحات زد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها