اذان رئیس جمهور در گوش نوزاد بیرجندی

کد خبر: 1243032

رئیس جمهور که همزمان با اربعین حسینی در مراسم پیاده‌روی دلدادگان اربعین در بیرجند شرکت و سخنرانی کرد به درخواست یکی از شهروندان در گوش نوزاد تازه متولد شده اذان و اقامه را به عنوان بانگ مسلمانی زمزمه کرد.

اذان رئیس جمهور در گوش نوزاد بیرجندی

همچنین از حاشیه‌های حضور آیت الله رئیسی در پیاده‌روی دلدادگان و جاماندگان اربعین بیرجند گفت و گوی بدون واسطه با جمعی از مردم، زمزمه اذان و اقامه در گوش این نوزاد و کشیدن دست نوازش بر سر تعدادی از کودکان بود.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی صبح امروز (چهارشنبه) همزمان با اربعین حسینی از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید کاوه بیرجند وارد خراسان جنوبی شد.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی بدو ورود به فرودگاه بیرجند از سوی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، استاندار، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولان استانی مورد استقبال قرار گرفت.

عملیات اجرایی طرح راه آهن نهبندان - بیرجند - قاین - یونسی که در دولت سیزدهم تامین اعتبار شده است امروز با حضور رئیس جمهور به طور رسمی آغاز شد تا طرح راه آهن زاهدان - بیرجند - مشهد در حوزه جغرافیایی خراسان جنوبی پس از سال‌ها انتظار مردم این دیار به مرحله اجرا برسد.

رئیس جمهور سپس در پیاده روی دلدادگان و جاماندگان اربعین حسینی که از میدان آزادی بیرجند تا آستان مقدس امامزادگان باقریه (ع) برگزار شد، شرکت و در جمع عزاداران سخنرانی کرد.

رئیس دولت مردمی در ادامه این سفر یکروزه امروز با بالگرد راهی شهرستان درمیان در ۱۰۵ کیلومتری شرق بیرجند شد و در مسجد محمد رسول الله(ص) درمیان با مردم این شهرستان دیدار و سخنرانی می‌کند.

سفر به شهرستان فردوس و دیدار مردمی در مصلی فردوس از دیگر برنامه‌های رئیس جمهور و نماینده مردم خراسان جنوبی در مجلس خبرگان رهبری است.

نشست با نخبگان و ائمه جمعه، علما و طلاب در بیرجند از برنامه‌های پایانی سفر یک روزه آیت الله رئیسی به خراسان جنوبی است.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ در سومین سفر دور اول سفرهای استانی و ۲۴ و ۲۵ آذر سال گذشته در نخستین سفر دور دوم سفرهای استانی به خراسان جنوبی سفر کرد.

استان خراسان جنوبی به مرکزیت بیرجند ۱۱ شهرستان و حدود ۸۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

ایرنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها