خطیب نماز جمعه تهران در این هفته

کد خبر: 1243089

نماز جمعه این هفته تهران در مصلی امام خمینی (ره)، به امامت حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد برگزار خواهد شد.

خطیب نماز جمعه تهران در این هفته

نماز جمعه این هفته تهران در مصلی امام خمینی (ره)، به امامت حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد برگزار خواهد شد.

در نماز جمعه این هفته تهران(۱۷ شهریورماه) طبق روال، ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح درب‌های مصلی به روی نمازگزاران گشوده می‌شود و برنامه‌ها از ساعت ۱۱ آغاز خواهد شد. همچنین دکتر محمدحسین صفار هرندی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیش از خطبه‌ها سخنرانی خواهد کرد.

در بخش معرفی کتاب منتخب هفته به مناسبت شهادت امام حسن مجتبی علیه‌السلام، کتاب «صلح امام حسن علیه‌السلام، پرشکوه‌ترین نرمش قهرمانانه‌ی تاریخ» معرفی می‌شود.

صُلحُ‌الحَسَن علیه‌السلام اثر شیخ راضی آل یاسین پژوهشگر و عالمی دینی شیعی است. این کتاب از معدود آثار تحلیلی و تفصیلی است که درباره زندگانی امام حسن مجتبی علیه السلام، موقعیت سیاسی او و شرایط صلح امام با معاویه سخن گفته است.

این اثر به همت حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) به فارسی ترجمه و انتشارات انقلاب اسلامی آن را منتشر کرده است.

کتاب «صلح امام حسن علیه السلام»، با گفتاری نسبتاً مفصل از علامه عبدالحسن شرف‌الدین، رهبر شیعیان لبنان در نیمه دوم قرن گذشته هجری قمری و پیشگفتار کوتاه نویسنده درباره تحقیق و کتابش آغاز می‌شود و پس از پرداختی کوتاه به زندگی‌نامه و سیره و سیمای حضرت امام حسن علیه‌السلام به سراغ محور اصلی بحث یعنی زندگی سیاسی پرفراز و نشیب آن حضرت می‌رود./ایرنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها