پرویز سروری در گفتگو با «فردا»:

افزایش میزان مشارکت یعنی توان تاثیرگذاری بیشتر

کد خبر: 1243611

فعال سیاسی اصولگرا گفت: در این 44 سال هر زمان مشارکت مردم در انتخابات و حضور شان در صحنه پررنگ و چشمگیر بوده است، جمهوری اسلامی توانسته بیشتر تأثیرگذار باشد.

افزایش میزان مشارکت یعنی توان تاثیرگذاری بیشتر

گروه سیاسی فردا: این چند ماه مانده به اسفند هم به چشم برهم زدنی خواهد گذشت و وقت انتخابات می‌رسد. انتخاباتی که فارغ از نتیجه‌ آن، از لحاظ میزان مشارکت قابل توجه و حائز اهمیت است. شاهد آنکه شاهدیم برخی سیاسیون در داخل و خارج چطور برای بی‌میل و ناامید کردن مردم از صندوق رای می‌کوشند و خواهان کاهش مشارکت هستند.

پرویز سروری، فعال سیاسی اصولگرا در گفتگو با خبرنگار «فردا» درباره اهمیت افزایش مشارکت مردم در انتخابات گفت: جمهوری اسلامی نظام مردم پایه است. در این 44 سال هر زمان مشارکت مردم در انتخابات و حضور شان در صحنه پررنگ و چشمگیر بوده است، جمهوری اسلامی توانسته بیشتر تأثیرگذار باشد.

وی با بیان اینکه در ایران هر دو سال یک بار انتخابات سراسری برگزار می شود، افزود: جمهوری اسلامی نسبت به تصمیم سازی و تصمیم گیری براساس رأی مردم تعهد دارد. انتخابات مجلس شورای اسلامی را در پیش رو داریم و حضور مردم در پای صندوق های رأی بسیار حائز اهمیت است.

نایب رئیس شورای شهر تهران یادآور شد: مردم با فشارهای اقتصادی زیادی مواجه هستند، نگرانی هایی دارند. دولت نیز تلاش می کند تا بر مشکلات فائق و فشار اقتصادی از دوش مردم برداشته شود. قطعا کارآمدی نظام به طور مشخص دولت و مجلس می تواند بر افزایش مشارکت مردم تأثیر داشته باشد.

سروری با اشاره به نقش موثر احزاب بر افزایش مشارکت مردم افزود: مردم باید احساس کنند مجلسی که با اراده آنها شکل می گیرد می تواند با اولویت بندی مشکلات اقدامات اساسی و درستی را برای حل این مشکلات ریل گذاری کند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها