علی یوسف پور در گفتگو با «فردا»:

مشی دیکتاتوری به نام اصلاح‌طلبی

کد خبر: 1249351

تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: طیف رادیکال اصلاحات نه تنها به شعارهایی که درباره دموکراسی می دهد باور ندارد بلکه کاملا نقض آن شعارها را عمل می کند.

مشی دیکتاتوری به نام اصلاح‌طلبی

گروه سیاسی فردا: پشت پرده‌های تغییر در ریاست جبهه اصلاحات آنقدر توسط اصلاح‌طلبان بازگو شده که دیگر نمی‌توان نامش را پشت پرده گذاشت چرا که همه‌چیز در این برنامه طیف رادیکال‌ اصلاح‌طلب روشن شده است. در جدیدترین اظهارنظر محمدعلی وکیلی گفت « آذر منصوری با کودتا رئیس جبهه اصلاحات شد».

علی یوسف پور در گفتگو با خبرنگار فردا درباره میزان باور و اعتقاد رادیکال های اصلاح طلب به شعارهای شان گفت: اینها فقط شعار می دهند اما در عمل روحیات دیکتاتوری دارند. این طیف از اصلاحات دیگر قرابتی با آرمان های امام ندارد و خط و خطوط سکولاریسم را دنبال می کنند.

وی با اشاره به وقایع اخیر همچون اعطای جایزه صلح نوبل به نرگس محمدی و عملیات حماس در سرزمین های اشغالی افزود: وقتی به مواضع طیف رادیکال اصلاحات نگاه می کنیم، می بینیم کاملا مواضع شان همسو با اپوزیسیون است و به هیچ عنوان منافع ملی را در نظر نمی گیرند. حتی اگر با نظام هم زاویه دارند عقل حکم می کند منافع و مصالح ایران را در نظر بگیرند، نه آنکه با بدخواهان ایران همراهی کنند.

این فعال سیاسی با بیان اینکه طیف رادیکال اصلاحات می داند دیگر در بین مردم جایگاهی ندارد، اظهار کرد: علت هم آن است که این طیف نه تنها به شعارهایی که درباره دموکراسی می دهد باور ندارد بلکه کاملا نقض آن شعارها را عمل می کند؛ نمونه روشنش هم این است که حتی در یک رأی گیری داخلی خودشان نیز کودتایی عمل کردند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها