«فردا» گزارش می‌دهد

تاکتیک انتخاباتی اصلاح‌طلبان

کد خبر: 1256365

فعال سیاسی اصولگرا گفت: شعار و تاکتیک اصلاح طلبان است که خود را اکثریت جا بزنند و رقیب را در موضع اقلیت بنشانند. پس نباید به تاکتیک‌های انتخاباتی اصلاح‌طلبان بهایی داد.

تاکتیک انتخاباتی اصلاح‌طلبان

گروه سیاسی فردا: اصلاح‌طلبان  گرچه تا حالا سناریوی انتخاباتی خود را رو نکرده‌اند و دائم از تحریم یا قهر انتخاباتی سخن گفتند اما به نظر می رسد کم کم در حال تغییر فاز هستند در سایه هشدار درباره خالص سازی، از لزوم ورود قوی به صحنه انتخابات صحبت می‌کنند.

علی یوسف‌پور در گفتگو با خبرنگار فردا درباره تغییر فاز انتخاباتی اصلاح‌طلبان گفت: هرچند پروسه بررسی صلاحیت نامزدها  در برخی شهرستان‌های کوچک تحت تأثیر سلایق شخصی قرار می‌گیرد و می‌طلبد شورای نگهبان نظارت بیشتری بر روند کاری هیأت های اجرایی و نظارت انجام دهد تا افرادی که صلاحیت دارند و مشکلی در استعلامات شان نیست، تأیید شوند. البته این موضوع با آنچه اصلاح طلبان می‌گویند تفاوت زیادی دارد.

وی افزود: اصلاح‌طلبان معتقدند همه نامزدها، حتی کسی که مواضع علنی ضدنظام و منافع ملی داشته باید تأیید شود حال آنکه این طور نیست و باید قانون ملاک باشد. هر کسی دلسوز کشور و نظام است، قصد خدمت دارد و سابقه کیفری در پرونده اش نیست، انتظار می‌رود این امکان برایش فراهم آید تا بتواند وارد عرصه انتخابات شود.

فعال سیاسی اصولگرا درباره پررنگ شدن تمایل اصلاح طلبان برای ورود به عرصه انتخابات مجلس با هدف جلوگیری از رأی آوری اقلیت گفت: این تازگی ندارد و آقای روحانی هم وقتی ثبت نام کرد گفت «نباید بگذاریم کشور دست اقلیت بیفتد» بنابراین این شعار و تاکتیک اصلاح طلبان است که خود را اکثریت جا بزنند و رقیب را در موضع اقلیت بنشانند. پس نباید به تاکتیک‌های انتخاباتی اصلاح‌طلبان بهایی داد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها