برنامه تلویزیونی/ مهدی فضائلی: اصلاح‌طلبان 2 بار می‌خواستند ایران را وارد جنگ کنند

کد خبر: 1257448

عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در پشت صحنه به افق فلسطین گفت: اصلاح‌طلبان 2 بار می‌خواستند ایران را وارد جنگ کنند.

برنامه تلویزیونی/ مهدی فضائلی: اصلاح‌طلبان 2 بار می‌خواستند ایران را وارد جنگ کنند

فضائلی در این قسمت از برنامه به افق فلسطین عنوان می‌دارد: در جنگ اول خلیج‌فارس، اصلاح‌طلبان بودند که صدام را خالد بن ولید نامیدند و به جمهوری اسلامی فشار می‌آوردند در حمایت از صدام وارد جنگ شود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب بودند که هر دو طرف را محکوم کردند و اجازه ندادند نقشه ترغیب‌کنندگان به جنگ محقق شود.

وی همچنین بیان داشت: بعد از واقعه مزارشریف، شورای عالی امنیت ملی تصویب کرد که به افغانستان لشکرکشی کنیم، شورایی که رئیسش آقای خاتمی بود ولی رهبری مصوبه را تایید نکردند.

نقل قول فضائلی از رهبر انقلاب در واکنش به اظهار نظر معاون رئیس‌جمهور

مهدی فضائلی عضو دفتر رهبر انقلاب در واکنش به سخنان معاون اجرائی رئیس‌جمهور با انتشار مطلبی در حساب کاربری خود در فضای مجازی، نوشت: «رهبرانقلاب: فلسفه وجود بنده و امثال بنده و دیگر مسئولان، خدمت است. ما نوکر و خدمتگزار مردم هستیم. اعتبار و آبروی ما به این است. اسلام این را برای ما معیّن کرده است. ما حقّی به گردن مردم نداریم؛ مردم به گردن ما حق دارند.»

لازم به ذکر است که محسن منصوری معاون اجرائی رئیس‌جمهور و رئیس نهاد ریاست جمهوری روزهای گذشته در نمایشگاه روایت پیشرفت درخصوص اینکه دولت سیزدهم هرگز خود را در مقابل رهبر قرار نمی‌دهد، عنوان داشته بود: امروز در کشور حاکمیت دوگانه وجود ندارد، دولت خود را برابر رهبری قرار نمی‌دهد و خود را نوکر ولایت فقیه می‌داند، ما خود را زیر سایه ولایت فقیه می‌دانیم و با پیروی از رهنمود‌های ایشان به دنبال خدمت کردن به ملت هستیم.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها