ناصر ایمانی در گفت‌وگو با «فردا»:

از اثرگذاری یک جریان خاص فکری بدون تابلو در کشور نگرانم

کد خبر: 1256112

تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: یک جریان فکری خاص تلاش می کند پایگاهش در مجلس قوی تر شود تا زنجیره قوه مقننه و مجریه تکمیل شود.

از اثرگذاری یک جریان خاص فکری بدون تابلو در کشور نگرانم

گروه سیاسی فردا: اصلاح‌طلبان گرچه از تحریم انتخابات سخن می‌گفتند اما حالا از خطر خالص‌سازی می‌گویند و کم کم در حال تغییر فاز با شعار جنگیدن مقابل خالص سازان هستند.

ناصر ایمانی در گفت‌وگو با خبرنگار «فردا» درباره هشدارها نسبت به جریان خالص ساز گفت: از یک جریان فکری بدون تابلو احساس نگرانی می کنم چون نیروهای این جریان اعتقادات خاص سیاسی با ریشه های ایدئولوژیکی دارند و در کشور به ویژه در قوه مجریه تا حدود نگران کننده ای موثر شده اند.  

وی افزود: این جریان فکری خاص اعتقاد دارد انقلاب در طی دولت های 4 رئیس جمهور گذشته به انحراف رفته است و باید به مسیر اصلی خودش برگردد که کار بازگرداندن را فقط همین جریان فکری می تواند انجام بدهد، بر همین اساس معتقد است افرادی که از بن دندان انقلابی و عضو همین جریان فکری خاص هستند باید در مسندهای حکومت قرار بگیرند و کارآمدی و کارآیی جزء فاکتورهای بعدی انتخاب هستند.

این تحلیلگر مسائل سیاسی اظهار کرد: در سال گذشته انتصاباتی را در سطوح عالی و میانی مدیریت اجرای شاهد بودیم که صاحب نظران خیلی سخت می توانستند ارتباط مسئول مربوطه را با آن حوزه مدیریتی به لحاظ علمی، تجربی و کارایی درک و فهم کنند. طبعا این جریان فکری تلاش می کند پایگاهش در مجلس قوی تر شود تا زنجیره قوه مقننه و مجریه تکمیل شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها