صبح نو/ بازی انتحاری روحانی برای بازگشت به قدرت/ راهبرد جریان انقلابی در قبال نقشه‌های سیاسی مقابلشان چیست؟

کد خبر: 1258199

صبح نو نوشت: روحانی می‌خواهد به اصلاح‌طلبان و اعتدالگرایانی که احتمالا از دوران هشت‌ساله ریاست‌جمهوری او دلخور هستند، این پیام را بدهد که اگر در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی به شخص و لیست مورد تأیید او اقبال نشان داده نشود، جریان حاکمیت که روحانی مدعی خالص‌سازی توسط آن است، آنها را حذف می‌کند.

صبح نو/ بازی انتحاری روحانی برای بازگشت به قدرت/ راهبرد جریان انقلابی در قبال نقشه‌های سیاسی مقابلشان چیست؟

گروه سیاست سایت فردا - حسن روحانی، رئیس‌جمهور سابق کشورمان هفته گذشته در آخرین مورد از سلسله اظهارنظرهای خود در خصوص انتخابات که به نظر می‌رسد در چارچوب رویکرد شخص وی و جریان اعتدال برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری تعریف می‌شود، به نوعی انتحار سیاسی کرد.

روزنامه صبح نو با ذکر این مطلب نوشته: روحانی می‌خواهد به اصلاح‌طلبان و اعتدالگرایانی که احتمالا از دوران هشت‌ساله ریاست‌جمهوری او دلخور هستند، این پیام را بدهد که اگر در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی به شخص و لیست مورد تأیید او اقبال نشان داده نشود، جریان حاکمیت که روحانی مدعی خالص‌سازی توسط آن است، آنها را حذف می‌کند.

روحانی دانسته یا نادانسته می‌‌خواهد لباسی را بر تن کند که اندازه او نیست. او می‌کوشد با ذکر خاطراتی از همنشینی‌اش با امام (ره)، شخصیت مرحوم هاشمی رفسنجانی را که یکی از معتمدین و نزدیکان امام(ره) از شخصیت‌های تراز اول نظام جمهوری اسلامی بود را بازنمایی کند.

جریان انقلابی در چنین شرایطی باید مانند همیشه اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی را در دستور کار خود داشته و برای شکست رقیبان در انتخابات پیش‌رو یک‌صدا به میدان بیاید. نیافتن به دام دوگانه‌سازی‌های رقیب و تلاش برای جذب نیروهای اجتماعی از طیف های مختلف که حالا اعتدالیون و اصلاح‌طلبان آنها را نمایندگی نمی‌کنند، یکی از مهم‌ترین نکاتی است که جریان انقلابی باید به آن توجه داشته باشد

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها