همشهری/ اگر حرفی دارند، یکبار تنها وارد میدان شوند

کد خبر: 1258625

همشهری نوشت: به‌نظر می‌رسد چالش اصلی این جریان (اصولگرایی) در انتخابات امسال، دستیابی به لیست واحد و جلوگیری از تشتت لیست‌ها باشد.در این راستا جا دارد اشاره‌ای به اختلافات درون طیفی اصولگرایان با جبهه پایداری شود.

همشهری/ اگر حرفی دارند، یکبار تنها وارد میدان شوند

گروه سیاست سایت فردا - روزنامه همشهری با اشاره روند انسجام در جریان اصولگرا نوشته: شورای وحدت اصولگرایان و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب ۲ تشکل اصلی در جریان اصولگرا که در دوره‌های پیشین انتخابات شکل گرفته‌اند، بر لزوم حضور حداکثری در انتخابات تأکید دارند و در حال ارزیابی از عملکرد نمایندگان فعلی مجلس و شناسایی نیروهای جدید هستند.

به‌نظر می‌رسد چالش اصلی این جریان در انتخابات امسال، دستیابی به لیست واحد و جلوگیری از تشتت لیست‌ها باشد.در این راستا جا دارد اشاره‌ای به اختلافات درون طیفی اصولگرایان با جبهه پایداری شود. 

احمد کریمی اصفهانی، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه درباره جبهه پایداری گفت: «هر زمان که به انتخابات نزدیک می‌شویم پایداری شروع می‌کند از انتخاب اصلح حرف می‌زند تا آنکه بالاخره با کسی کنار بیاید. پایداری زمینه رأی در جامعه ندارد؛ بنابراین با هدف سهم‌خواهی،موضوعاتی همچون انتخاب اصلح را مرتب مطرح می‌کند.گر این جبهه به حرفی که می‌زند باور واقعی دارد، یک‌بار به‌تنهایی وارد میدان انتخابات شود.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها