کیهان/ تهمت‌پراکنی در مناظرات انتخاباتی ضد مشارکت است/ اصلاح‌طلبان چرا اصرار دارند برای مدیران یا نامزدهای متخلف حاشیه امنیت بسازند؟!

کد خبر: 1258827

کیهان نوشت: باید از نشریات اجاره‌ای و زنجیره‌ای پرسید چرا اصرار دارند برای مدیران یا نامزدهای متخلف حاشیه امنیت بسازند؟!

کیهان/ تهمت‌پراکنی در مناظرات انتخاباتی ضد مشارکت است/ اصلاح‌طلبان چرا اصرار دارند برای مدیران یا نامزدهای متخلف حاشیه امنیت بسازند؟!

گروه سیاست سایت فردا - در پی شکایاتی که از تخلفات و اتهام‌زنی‌های مسئولان و مدیران دولت سابق از جمله اسحاق جهانگیری صورت گرفته، رسانه‌ها و اطرافیان این افراد با فرافکنی سعی در تحت تاثیر قرار دادن روندهای قانونی دارند. با همین رویکرد روزنامه آرمان نوشته: اسحاق جهانگیری را می‌توان آخرین نمونه از مردان دولت روحانی دانست که با گذشت قریب به 3 سال از دولت روحانی و 6 سال از مناظرات انتخابات سال 96 هنوز هم درگیر شکایت از خود است.

روزنامه کیهان در این خصوص نوشته: نشریات زنجیره‌ای می‌گویند شکایت از سوءمدیریت و ترک فعل مدیران سابق یا دروغ‌گویی و اتهام‌پراکنی آنها، به انتخابات آسیب می‌زند و تضعیف نهاد انتخابات است(!)

این ادعا در حالی است که اتفاقا بازخواست مدیران به خاطر تخلفات یا ترک فعل و عدم انجام مسئولیت‌های قانونی، و همچنین بازخواست نامزد‌ها در صورت خلاف‌گویی و دروغ‌پراکنی، موجب ارتقای انتخابات و افزایش امید و اعتماد مردم می‌شود.

در موضوع مناظرات انتخاباتی و اظهار‌نظر‌های خلاف واقع نیز روشن است دروغ‌پراکنی و خلاف‌گویی و تهمت پراکنی، موجب بدبین و دلسرد کردن مردم می‌شود و رفتاری ذاتا ضد مشارکت در انتخابات است و با این هم باید از نشریات اجاره‌ای و زنجیره‌ای پرسید چرا اصرار دارند برای مدیران یا نامزدهای متخلف حاشیه امنیت بسازند؟!

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها