2 پیام تسلیت رییس جمهور

کد خبر: 1261107

رییس جمهور در پیامی درگذشت حاجیه خانم سیده حسینی را به آیت‌الله آملی لاریجانی تسلیت گفت.

2 پیام تسلیت رییس جمهور

رییس جمهور در پیامی درگذشت حاجیه خانم سیده حسینی را به آیت‌الله آملی لاریجانی تسلیت گفت.

حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی با تسلیت ضایعه درگذشت حاجیه خانم سیده حسینی به حضرت آیت‌الله آملی لاریجانی (دامت برکاته) و خانواده گرامی ایشان، برای آن بانوی مومنه رحمت و مغفرت الهی و همجواری با جد بزرگوارشان، حضرت فاطمه (س) و برای بازماندگان معزز صبر و اجر مسیلت کرد.

متن پیام رییس جمهور به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

حضرت آیت‌الله آملی لاریجانی (دامت برکاته)

ریاست محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام

درگذشت حاجیه خانم سیده حسینی را محضر حضرتعالی و خانواده محترم تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای آن بانوی مومنه رحمت و مغفرت الهی و همجواری با جد بزرگوارشان، حضرت فاطمه (س)، برای بازماندگان معزز صبر و اجر و برای حضرتعالی سلامتی و دوام توفیقات مسئلت دارم.

سید ابراهیم رییسی

رییس جمهوری اسلامی ایران/مهر

 رئیس جمهور در پیامی درگذشت مادر شهیدان شهبازی دستجردی را تسلیت گفت

رئیس جمهور در پیامی درگذشت مرحومه حاجیه خانم نجیبه جرولی دستجردی مادر بزرگوار شهیدان والامقام منصور، محسن و مجید شهبازی دستجردی را به خانواده آن مرحومه تسلیت گفت.

سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تسلیت درگذشت مرحومه حاجیه خانم نجیبه جرولی دستجردی مادر بزرگوار شهیدان والامقام منصور، محسن و مجید شهبازی دستجردی، تصریح کرد: این مادر صبور و فداکار که با ایمان و ارادت خالصانه به خاندان عصمت و طهارت علیهم‌السلام، فرزندانی رشید و مجاهد تربیت و تقدیم عزت و سربلندی انقلاب و نظام کرد، همواره الگویی از ایثار و مقاومت برای مادران امروز و فردای این مرز و بوم خواهد بود.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت حاجیه خانم نجیبه جرولی دستجردی مادر بزرگوار شهیدان والامقام منصور، محسن و مجید شهبازی دستجردی، موجب تأثر خاطر شد.

این مادر صبور و فداکار که با ایمان و ارادت خالصانه به خاندان عصمت و طهارت علیهم‌السلام، فرزندانی رشید و مجاهد تربیت و تقدیم عزت و سربلندی انقلاب و نظام کرد، همواره الگویی از ایثار و مقاومت برای مادران امروز و فردای این مرز و بوم خواهد بود.

اینجانب مصیبت وارده را به خانواده گرامی آن مرحومه تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان رحمت واسعه الهی و همجواری با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان معزز صبر و سلامتی مسئلت دارم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها