حکیمی پور در گفت‌وگو با «فردا»:

ائتلاف طیف روحانی، کارگزاران و بخشی از اصولگرایان میانه

کد خبر: 1261769

فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: شاید طیف آقای روحانی با کارگزاران یا بخشی از اصولگرایان میانه رو بخواهند کاری بکنند اما فعالیت آنها ارتباطی با اصلاح طلبان ندارد.

ائتلاف طیف روحانی، کارگزاران و بخشی از اصولگرایان میانه

گروه سیاست سایت فردا: 3 هفته دیگر نتایج بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات مجلس اعلام می شود و بالاخره آرایش صحنه انتخابات شکل می گیرد. تا پیش از این تصور بر این بود که اصلاح طلبان به دو گروه تقسیم شدند گروهی که رویه قهر را پیش گرفتند و گروهی که به میدان آمدند و ثبت نام کردند اما منتظرند تا وضعیت بررسی صلاحیت‌شان مشخص شود. در روزهای اخیر اما محمدرضا باهنر اعلام کرد که اصلاح طلبان لیست تهران شان را هم بسته اند! سخنی خوشایند اصلاح‌طلبان نبود و با واکنش‌هایی همراه شد.

احمد حکیمی پور در گفت‌وگو با فردا درباره بسته شدن لیست تهران اصلاح طلبان  گفت: با اطلاعاتی که دارم اظهارنظر آقای باهنر را واقعی نمی دانم. اصلاح طلبانی که در تهران ثبت نام کردند حدود 20 نفر از نمایندگان ادوار هستند و برخی افراد نیز منفرد آمدند اما تعداد زیادی از همین ها نیز در هیأت های اجرایی ردصلاحیت شدند و کلا 3 یا 4 نفر بیشتر نماندند بنابراین نمی دانم آقای باهنر این خبر را از کجا نقل کردند.

وی افزود: فعلا از فعالیت منسجم انتخاباتی در جریان اصلاحات خبری نیست؛ آنچه مسلم است تعداد ردصلاحیت ها در هیأت های اجرایی آنقدر بالا بود که نمی تواند نام تعداد افراد تأییدشده را فهرست گذاشت. قبل از بررسی صلاحیت نامزدها در هیأت های اجرایی نیز موضوع پیش ثبت نام ها امکان برنامه ریزی را از اصلاح طلبان گرفت.

این فعال سیاسی اصلاح طلب اظهار کرد: البته برخی احزاب همچون کارگزاران، اعتماد ملی، مردم سالاری و حزب ندا فعال هستند اما منتظرند ببینند 14 دی ماه بعد از اعلام نظر شورای نگهبان، چند نامزد مدنظر آنها تأیید می شوند. در مجموع وقتی مصاحبه آقای باهنر را خواندم تعجب کرد که او از کجا چنین اطلاعی را کسب کرده است. البته آقای باهنر از این روحیات دارد که بلوف سیاسی می زند.

حکیمی پور درباره سرلیست جریان اصلاحات گفت: کسی ثبت نام نکرده است، در مجموع کاندیدای چهره و جدی که بخواهد با عنوان اصلاح طلب در کلانشهرها رقابت کند، کسی در صحنه نمانده است. شاید طیف آقای روحانی با کارگزاران یا بخشی از اصولگرایان میانه رو بخواهند کاری بکنند اما فعالیت آنها ارتباطی با اصلاح طلبان ندارد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها