سالک در گفت‌وگو با «فردا»:

عملیات فریب اصلاح‌طلبان

کد خبر: 1258108

فعال سیاسی اصولگرا گفت: اصلاح‌طلبان از اول انقلاب دائم چنین حرف هایی را زده اند که ما در میدان انتخابات نیستیم اما بعد پست های کلیدی گرفتند بنابراین حرف های امروز آنها نوعی فریب است.

عملیات فریب اصلاح‌طلبان

گروه سیاسی فردا: انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اسفندماه برگزار می شود. حسن روحانی برای انتخابات مجلس خبرگان ثبت نام کرد و ثبت نام او حواشی در پی داشت. برخی سیاسیون بر این تحلیل هستند که او می تواند نقش هاشمی رفسنجانی را در انتخابات 1392 و 1394 ایفا کند و محوری برای ائتلاف اعتدال و اصلاحات باشد.

حجت الاسلام احمد سالک در گفتگو با خبرنگار فردا درباره محور قرار گرفتن حسن روحانی برای ائتلاف اعتدال و اصلاحات گفت: نخست آنکه آقای روحانی با وجود مدارک فراوان نباید تأیید صلاحیت شود، اگر این اتفاق بیفتد دیگر آن مسئله ائتلاف را شاهد نخواهیم بود.

وی افزود: در انتخابات احتمالات زیادی است، احتمال دارد اصلاح طلبان و اعتدالی ها تأیید شوند و به تعدادی که هستند برای انتخابات مجلس فهرست بدهند اما درباره ائتلاف آنها چیزی نشنیدم در عین حال امکان دارد چنین ائتلافی بین آنها شکل بگیرد. البته هنوز تا زمان انتخابات 3 ماه زمان است و نمی توان قطعی و حتمی درباره این مسئله صحبت کرد.

نماینده ادوار مجلس یادآور شد: همه فعالیت های مربوط به انتخابات مجلس چراغ خاموش است و باید دید در نهایت چه کسانی در میدان هستند. اصلاح طلبان از اول انقلاب دائم چنین حرف هایی را زده اند که ما در میدان انتخابات نیستیم اما بعد پست های کلیدی گرفتند بنابراین حرف های امروز آنها نوعی فریب است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها