سرلشکر موسوی: ما هر روز به دنبال تقویت قدرت دفاعی خود هستیم

کد خبر: 1264014

فرمانده کل ارتش با تأکید بر لزوم ارتقای قدرت و آمادگی نیرو‌های مسلح، گفت: عقل و تجربه نشان داده که باید هر روز قوی‌تر شد و حوادث غزه هم مؤید این مطلب است که باید قدرت دفاعی خود را افزایش دهیم.

سرلشکر موسوی: ما هر روز به دنبال تقویت قدرت دفاعی خود هستیم

سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم رونمایی و الحاق دستاورد‌های نیروی دریایی ارتش که صبح امروز (یکشنبه) در منطقه سوم نبوت نداجا برگزار شد، گفت: این روز‌ها جهان تحت‌الشعاع نام بلند فلسطین و صبر و مقاومت کم‌نظیر مردم مظلوم و مقتدر غزه است.

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه دنیا شاهد تقابل خباثت و جنایت در مقابل مظلومیت، اقتدار و مقاومت است، افزود: برای کسانی که می‌خواستند حق و باطل را بشناسند، این روز‌ها شفاف‌ترین و صریح‌ترین عرصه تمییز حق از باطل در گستره غزه فراهم شده است.

وی ادامه داد: هابیل (ع) و قابیل، ابراهیم (ع) و نمرود، موسی (ع) و فرعون اردوگاه یزید و یزیدیان و غافله حسینی امروز به عیان در ماجرای غزه مشخص است.

سرلشکر موسوی گفت: شاید یکی از برجسته‌ترین نتایج اتفاقات این ۷۸ روزی که گذشت، این باشد که آنچه سال‌ها می‌گفتیم «زوج خبیث آمریکای جنایتکار و رژیم نحس و نامشروع صهیونیستی» امروز نه‌تنها اثبات شده، بلکه حتی برای خود ما هم روشن‌تر و دقیق‌تر شده که آمریکای جنایتکار، انگلیس خبیث و رژیم جعلی صهیونیستی یکی هستند که در چهره‌های مختلف، خود را نشان می‌دهند.

وی ادامه داد: بی آبرویی اردوگاه شیطان و شیاطین در مقابل راه خدا و حق مشخص شد و همه به چشم خواهیم دید که حق بر باطل پیروز خواهد شد؛ ان‌شا‌ءالله.

فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: این حوادثی که پیش آمد، یک موضوع دیگر را برای بعضی ساده‌اندیشان روشن‌تر کرد و آن این است که ما هرچه می‌توانیم باید قدرت دفاعی خود را افزایش دهیم.

وی افزود: نیرو‌های مسلح و یک ملت و مجموعه‌ای از آن‌هایی که قرار است از آرمان‌ها و تمامیت ارضی و استقلال و ناموس و کیان ملت دفاع کنند، باید همواره در اوج قدرت و آمادگی باشند؛ وگرنه خوی استکباری شیاطین راه را بر استقلال و پیشرفت آن‌ها خواهد بست.

سرلشکر موسوی با بیان اینکه ما هر روز به دنبال تقویت قدرت دفاعی خود هستیم، عنوان کرد: از مهم‌ترین لوازم توسعه دریامحور و استفاده هرچه بیشتر از مواهب اقیانوس‌ها داشتن یک نیروی دریایی قوی، راهبردی و مقتدر است.

وی ادامه داد: یک نیروی دریایی قوی و راهبردی باید بتواند در هر جای جهان که لازم باشد و در اقیانوس‌ها به بهترین نحو ممکن از خود و منافع ملت دفاع کند؛ همچنین بتواند در برابر تهدیدات احتمالی مقابل دشمنان بایستد و فاتح و پیروز از میدان خارج شود.

فرمانده کل ارتش با تأکید بر اینکه عقل و تجربه نشان داده که باید هر روز قوی‌تر شد، افزود: در مجموعه تدابیر فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) می‌بینیم که معظم‌له همواره بر تقویت توان دفاعی تأکید فرموده‌اند و از همه بالاتر فرمان خداوند در قرآن است.

سرلشکر موسوی اظهار کرد: آنچه که امروز شاهدیم، لبیک نیروی دریایی راهبردی ارتش به فرامین، الزامات و باید‌ها برای سربلندی ایران و ملت بزرگ ایران است. برای رسیدن به یک نیروی دریایی‌ در شأن ملت ایران هنوز میدان وسیعی از نیاز‌ها از یک سو و از سوی دیگر ایمان، همت، شجاعت، تجربه، به دل کار رفتن و فناوری را پیش رو داریم که باید محکم پیش برویم.

وی افزود: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هرچه پیش برویم، این راه باز است و برکت این تلاش‌ها بنا به فرمان خداوند بزرگ شامل همه مجاهدان راه خدا خواهد بود؛ ان شاءالله.

فرمانده کل ارتش در پایان خاطرنشان کرد: خداوند بزرگ را برای تمامی موفقیت‌ها، پیشرفت‌ها و افتخاراتی که به دست توانمند شما جوانان برومند این آب و خاک آفریده، شاکرم و از شما همرزمان عزیز، فرمانده نیروی دریایی ارتش، برادران عزیز در مجموعه صنایع وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، شرکت‌های دانش‌بنیان، دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی و نخبگان صمیمانه تشکر می‌کنم./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها