همایش جمعیت اعتلا فردا با حضور حدادعادل و محسن رضایی برگزار می‌شود

کد خبر: 1266732

دبیرکل جمعیت اعتلا از برگزاری همایش این تشکیلات سیاسی با حضور حداد عادل، محسن رضایی و جمع دیگری از چهره های سیاسی خبر داد.

 همایش جمعیت اعتلا فردا با حضور حدادعادل و محسن رضایی برگزار می‌شود

زهره الهیان جمعیت جمعیت اعتلای نهادهای مردمی انقلاب اسلامی در نشستی که در رابطه برگزاری همایش عمومی این تشکل سیاسی در خبرگزاری فارس برگزار شد، گفت: جمعیت اعتلا، یک تشکیلات سیاسی است که جدیدا پروانه گرفته و رویکرد ما هم حمایت از نهادهای مردمی در جهت پیشبرد اهداف کشور است.

وی افزود: رهبر انقلاب همیشه تاکید داشته اند که در گام دوم انقلاب  اگر حلقه های میانی بیایند گام دوم محقق می شود و تمام تلاش ما در جمعیت اعتلا برنامه ریزی در راستای گام دوم است.

الهیان تصریح کرد: اعتقادمان این است که مشکلات به دست مردم حل بشود و هر جا هم که توانستیم توافق کسب کنیم مردم به صحنه آمده اند.

وی در ادامه گفت: جمعیت اعتلا با همین ایده شکل گرفت و ما با هدف تربیت کادر برای آینده کشور و از ابتدای مجلس پیگیر این جمع بودیم.

وی افزود: این که از ابتدای مجلس فعلی پیگیر این جمع بودیم نشان دهنده این است که هدف ما انتخاباتی نیست و اهداف اجتماعی برای ما مهم هست.

وی تصریح کرد: البته مبحث انتخابات هم مهم است و وظایف ذاتی ماست و نمی توانیم در مقابل مسئلع مهمی مثل انتخابات بی تفاوت باشیم.

الهیان در ادامه گفت: همایشی را فردا داریم که به نوعی دومین همایش ملی ماست و در این همایش از استان های مختلف افرادی چه به ضورت حضوری و چه به صورت مجازی حضور دارند.

وی افزود: محور همایش فردا بزرگداشت یاد شهدای کرمان و شعار همایش وحدت و اعتلای نیروهای انقلاب است و فردا میزبان شخصیت ها و برخی از نمایندگان مجلس خواهیم بود.

الهیان در رابطه با سخنرانان این همایش خاطرنشان کرد: آقایان حداد عادل، حجت الاسلام تقوی و سردار ابطحی به عنوان سخنران در این همایش حضور خواهند داشت.

وی افزود: در این همایش گزارشی از فعالیت یک ساله اعتلا ارائه خواهد شد و رونمایی از اساسنامه و برنامه های آینده یکی دیگر از برنامه های این نشست خواهد.

وی خاطرنشان کرد: در این همایش و از همه طیف های سیاسی دعوت کرده ایم و مطالبه وحدت از طیف های مختلف جریان انقلاب را مطرح خواهیم کرد  و اگر این مطالبه از طریق همه نخبگان و فعالان سیاسی باشn بزرگان سیاسی هم انشاءالله برای یک لیست مشترک تلاش خواهند کرد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها