پایان کار بررسی بودجه پیش از ۲۲ بهمن

کد خبر: 1267049

کار بررسی بودجه پیش از ۲۲ بهمن به پایان می‌رسد

پایان کار بررسی بودجه پیش از ۲۲ بهمن

عضو هیات رئیسه مجلس گفت: هفته آینده کمیسیون‌های تلفیق بودجه کار بررسی اصلاحات لایحه بودجه را در دستور کار خود قرار می‌دهد و پیش‌بینی می‌شود کار بررسی بودجه تا ۲۲ بهمن در مجلس به پایان برسد.

مجتبی یوسفی با اشاره به نشست امروز هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه امروز یکشنبه برنامه‌ریزی‌های لازم برای نحوه برگزاری جلسات برای رفع ایرادهای شورای نگهبان به برنامه هفتم توسعه و روند بررسی لایحه بودجه در مجلس انجام شد.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: براساس برنامه‌ریزی انجام شده گزارش شورای نگهبان از ایرادات وارد به مصوبه مربوط به برنامه هفتم تا پایان هفته به مجلس ارائه می‌شود و هفته آینده کمیسیون تلفیق برنامه برای رفع ایرادات شورای نگهبان تشکیل جلسه خواهد داد.

یوسفی افزود: کمیسیون تلفیق بودجه هم در ۵ روز دوم کاری خود برای بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ در هفته آینده تشکیل جلسه خواهد داد و در واقع هفته آینده را می‌توان هفته کاری کمیسیون‌های تلفیق برنامه و بودجه دانست.

وی خاطرنشان کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده در هفته اول بهمن در سه شیفت کاری صحن مجلس کار اصلاح ایرادهای شورای نگهبان به لایحه برنامه هفتم انجام می‌شود. پیش بینی می‌شود تا کار بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ تا قبل از ۲۲ بهمن در مجلس به پایان برسد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها