نماینده مجلس: افزایش امنیت و اقتدار کشور با مشارکت حداکثری در انتخابات میسر می‌شود

کد خبر: 1268085

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، گفت: افزایش امنیت و اقتدار کشور با مشارکت حداکثری در انتخابات میسر می‌شود.

نماینده مجلس: افزایش امنیت و اقتدار کشور با مشارکت حداکثری در انتخابات میسر می‌شود

عباس مقتدایی خوراسگانی نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره بر اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات گفت: در شرایط فعلی همه طیف‌های فکری و جریانات سیاسی حاضر در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، علمی و نظریه گرایان دیدگاههای خود را در قالب کاندیدای مورد نظر خود عرضه می‌کنند.

وی افزود: هم اکنون تعداد قابل توجهی از اساتید دانشگاه‌ها، موسسه ها و پژوهشگر‌ها، فعالان اجتماعی، سیاسی، نمایندگان احزاب و معتمدین مردم،  تایید شده است و شرایط لازم برای حضور در عرصه انتخاباتی را دارند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: افرادی که صلاحیت آنها برای حضور در عرصه انتخاباتی تایید شده، فعالانه در حال آمادگی برای ورود به یک عرصه انتخاباتی رقابتی هستند.

مقتدای خوراسگانی با اشاره به اینکه ۲ جهت مجزا و مشخص برای ترویج مشارکت در انتخابات وجود دارد، گفت: در حال حاضر ۲ جهت مشخص است یک جهت بدخواهان و دشمنانی است که تلاش می‌کنند تا مردم انتخابات را کمرنگ ببینند؛ جهت دیگر علاقمندان به انقلاب اسلامی، کشور و هویت اسلامی که تلاش می‌کنند؛ مشارکت عمومی برای حضور در عرصه انتخاباتی در سطح بسیار پر رنگ و بالایی محقق شود.

وی با بیان اینکه پیام مقام معظم رهبری و رهنمودهای ایشان مورد توجه آحاد ملت ایران است، افزود: اکنون صف جبهه حق و باطل مشخص است. دشمنان ما در عرصه نظام سلطه فعالیت می‌کنند افرادی هم که دلسوزند و کشور برای آن‌ها مهم است مبانی جمهوری اسلامی ایران را در کنار یکدیگر ترسیم می‌کنند و فعالانه در این عرصه حضور دارند.

عضو کمیسیون ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه روحیه حمایت از دستاوردهای انقلاب و پیشرفت‌های کشور در همه آحاد ملت ایران وجود دارد، افزود: مردم ایران اسلامی به خوبی می‌دانند که اکنون فرصتی است که با مشارکت و حضور حداکثری خود در انتخابات بتوانند آرامش و امنیت بیشتر ایران را تقویت کنند.

مقتدای خوراسگانی ادامه داد: مردم ایران تجربه‌های بسیار خوبی در عرصه مشارکت دارند همانگونه که درتمام شرایط خاص کشور حضور خود را در صحنه نشان داده‌اند این بار هم برای مشارکت حداکثری در انتخابات، لحظه‌شماری می‌کنند.

وی تصریح کرد: یکی از قدرتمندترین کشورها به ویژه در منطقه غرب آسیا ایران اسلامی است که می‌تواند با تقویت مشارکت عمومی توسط  مردم گامهای بلند خود را تکمیل کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، خاطر نشان کرد: انتخابات نه فقط یک موضوع سیاسی است، بلکه یک مبحث آرامش‌بخش برای کشور و تقویت کننده بنیان‌های مردم سالاری دینی است.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برای تعیین نمایندگان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی (۲۹۰ نماینده برای یک دوره چهار ساله) برگزار خواهد شد./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها