الهیان: صهیونیست‌ها دیگر مناطق اشغالی را برای خود امن نمی‌بینند

کد خبر: 1268088

دبیرکل جمعیت اعتلای نهاد های مردمی انقلاب با بیان اینکه شهرک نشین های حاضر در مناطق اشغالی دیگر این منطقه را منطقه امن برای خود نمی بیند و در حال مهاجرت هستند، گفت: با توجه به مقاومت مردم فلسطین، نابودی اسرائیل را به زودی خواهیم داد.

 الهیان: صهیونیست‌ها دیگر مناطق اشغالی را برای خود امن نمی‌بینند

دبیرکل جمعیت اعتلای نهاد های مردمی انقلاب با بیان اینکه شهرک نشین های حاضر در مناطق اشغالی دیگر این منطقه را منطقه امن برای خود نمی بیند و در حال مهاجرت هستند، گفت: با توجه به مقاومت مردم فلسطین، نابودی اسرائیل را به زودی خواهیم داد.

زهره الهیان دبیرکل جمعیت اعتلای نهادهای مردمی انقلاب اسلامی و نماینده مردم تهران در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به دشمنی‌های صهیونیست‌ها و هم پیمانان آنها علیه ایران گفت: حادثه کرمان گویای خیلی از واقعیت ها برای جهان بود، ملتی ایستاده بر سر آرمان های خود که محبوب ترین فرمانده هان خود را تقدیم می کند قربانی داعش و صهیونیسم پشت پرده آن شدند.

وی افزود: در همه این سال ها مردم ایران پای محور مقاومت ایستاده و نماد آن در سال های اخیر سردار مبارزه با صهیونیسم و داعش، حاج قاسم شهید بود، سرداری که در این سال ها نگذاشت که زنان و کودکان به دست داعش بیفتند و در تمام منطقه همه به نیکی از او یاد می‌کنند.

وی در ادامه گفت: درباره حاج قاسم باید گفت که در عین این که کادرسازی و توانمندسازی منطقه در مقابل داعش با کمک ایشان اتفاق افتاد، در عراق و لبنان و سوریه و افغانستان مردم انقلابی این کشورها خود را توانمند کردند تا حدی که امروز یک گروه حماس در مقابل آمریکا و اسرائیل ایستاده و آن ها را به وادی شکست کشانده است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این همان کار بزرگی بود که سردار سلیمانی کرد و باعث شد جبهه مقاومت روی پای خود بایستند و رژیم صهیونسیتی را علیرغم اینکه تلاش می کند خود را پیروز میدان نشان بدهد، شکست داده و این رژیم پوشالی حتی عاجز است که پایگاه های زیرزمینی حماس را هدف قرار دهد.

الهیان در ادامه گفت: آمریکایی ها هم قطعا به باتلاق فرو خواهند رفت. در این جنگ غزه هم هر روز در اخبار می شنویم که تانک ها و ادوات آمریکایی ها و نیروهای رژیم صهونیستی منهدم می شوند و نیروهای آن‌ها شکست خورده اند.

وی در ادامه گفت: حادثه کرمان هم نشانه عجز رژیم اسرائیل است که چرا که قطع و یقین پشت صحنه داعش را صهیونیسم بین الملل می دانیم و این رژیم می خواهد برای جبران شکست‌ها دستآوردی برای خودش فراهم کرده و به همین جهت رو به ترور آورده است.

الهیان در ادامه گفت: شهرک نشین های حاضر در مناطق اشغالی دیگر این منطقه را منطقه امن برای خود نمی بیند و در حال مهاجرت هستند و انصار الله هم آب راه های بین المللی را برای رژیم صهیونسیتی نا امن کرده و مردم آن جا با بحران غذایی روبرو شده اند و همین موضوع موجب افزایش قیمت کالا ها و بیداری عمومی جهانی باعث تحریم شرکت های صهیونیستی شده است و حتی کارگرانی هم که برای اسرائیلی ها کار می کردند از این کشور فرار کرده اند.

وی افزود: این شرایط ناامنی ضربه های مهلکی را به اسراییل وارد کرده و اضمحلال از درون قطعا در این رژیم رخ خواهد داد و اختلافات درونی کابینه و اختلاف در ارتش از موضوعاتی است که لطمات زیادی را به این رژیم اعمال خواهد کرد.

این نماینده مجلس در پایان گفت: همه این شواهد نشان می دهد که با مقاومت مردم مظلوم فلسطین و برتری تفکر مقاومت پیروزی ملت فلسطین و نابودی رژیم اسرائیل را به زودی خواهیم داد./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها