طوفان موشکی در لانه موساد و داعش

کد خبر: 1269123

در عملیات دوشنبه شب سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ۲۴ فروند موشک به مقر جاسوسی موساد در اقلیم کردستان عراق و محل تجمع تروریست‌ها در مناطقی از سوریه شلیک شد. از نکات قابل توجه دراین عملیات حمله به مقر تروریست‌های سوریه در حلب با موشک‌های با برد ۱۲۰۰ کیلومتر است که در نوع خود بی‌سابقه است. همچنین شب گذشته برخی منابع محلی از هدف‌قرار گرفتن مواضع گروهک تروریستی جیش‌الظلم در خاک پاکستان خبر دادند.

طوفان موشکی در لانه موساد و داعش

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، در اطلاعیه‌های جداگانه از موشکباران و انهدام مقر جاسوسی موساد در اقلیم کردستان عراق و همچنین تجمع گروهک تروریستی داعش در ادلب سوریه خبر داد.

این عملیات انتقام‌جویانه که در راستای پاسخ به اقدامات اخیر رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن سیدرضی موسوی و حوادث تروریستی کرمان و راسک بوده، می‌تواند پیامی روشن برای امریکا و رژیم صهیونیستی باشد که در صورت هرگونه عملیات تروریستی منافع و مراکز آن‌ها در هر نقطه‌ای مورد هدف نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران قرار خواهد گرفت.

در عملیات موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که بامداد دوشنبه آغاز شد، آن‌گونه که در اطلاعیه نخست سپاه پیداست، مقر‌های جاسوسی و تجمع گروهک‌های تروریستی ضد ایرانی در بخش‌هایی از منطقه با موشک‌های بالستیک منهدم شد. در این اطلاعیه آمده است: به آگاهی ملت شریف و قهرمان ایران اسلامی می‌رساند با توکل به خداوند متعال و عنایات حضرت ولی عصر (عج) در پاسخ به جنایات اخیر تروریستی دشمنان ایران اسلامی مقر‌های جاسوسی و تجمع گروهک‌های تروریستی ضد ایرانی در بخش‌هایی از منطقه در نیمه شب با موشک‌های بالستیک سپاه مورد هدف قرار گرفت و منهدم شد. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه شماره ۲ خود از انهدام محل‌های تجمع فرماندهان و عناصر اصلی مرتبط با جنایات اخیر تروریستی کرمان و راسک در سوریه با موشک‌های بالستیک در بخشی از عملیات موشکی خبر داد و خطاب به ملت عزیز و شریف ایران اسلامی اعلام کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به جنایات اخیر گروهک‌های تروریستی، در به شهادت رساندن مظلومانه جمعی از هموطنان عزیزمان در کرمان و راسک محل‌های تجمع فرماندهان و عناصر اصلی مرتبط با عملیات‌های تروریستی اخیر، به ویژه داعش، در سرزمین‌های اشغالی سوریه را شناسایی و آن‌ها را با شلیک تعدادی موشک بالستیک منهدم کرد. در ادامه این اطلاعیه تصریح شده است: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ملت بزرگ ایران اطمینان می‌دهد گروهک‌های تروریستی بدخواه ملت ایران را هرکجا که باشند خواهد یافت و آن‌ها را به سزای اعمال ننگینشان خواهد رساند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اما ساعتی بعد در اطلاعیه شماره ۳ خود از موشکباران و انهدام مقر جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) در اقلیم کردستان عراق خبر داد و نوشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به شرارت‌های اخیر رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن فرماندهان سپاه و جبهه مقاومت، با اشراف و تسلط اطلاعاتی بر مقر‌ها و تحرکات این رژیم در منطقه، با شلیک موشک‌های بالستیک، یکی از مقر‌های اصلی جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) در اقلیم کردستان عراق را مورد هدف قرار داده و آن را منهدم کرد. این مقر مرکز توسعه عملیات جاسوسی و طراحی اقدامات تروریستی در منطقه و خصوصاً کشور عزیزمان بوده است. به ملت عزیزمان اطمینان می‌دهیم عملیات‌های تهاجمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تا گرفتن انتقام آخرین قطره‌های خون شهیدان ادامه خواهد یافت. اطلاعیه شماره ۴ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اما به تشریح جزئیات این عملیات و نوع موشک‌های به کار رفته در آن اختصاص داشت.

در این اطلاعیه با بیان اینکه در عملیات دوشنبه شب سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ۲۴ فروند موشک به مقر جاسوسی موساد در اقلیم کردستان عراق و محل تجمع تروریست‌ها در مناطقی از سوریه شلیک شده، خطاب به ملت شریف و قهرمان ایران اسلامی آمده است: به فضل الهی و با استمداد از ارواح طیبه شهدای گران‌قدر و مظلوم جنایات اخیر تروریستی در میهن اسلامی به ویژه در کرمان دیار کریمان و زادگاه شهید قدس سردار سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی با اشراف همه جانبه اطلاعاتی سازمان اطلاعات سپاه بر مراکز جاسوسی دشمن و تحرکات و محل استقرار و اجتماع تروریست‌های جنایتکار، فرزندان مؤمن، انقلابی و غیرتمند ایران عزیز در نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیمه شب گذشته (سه شنبه) عملیات موشکی علیه مقر جاسوسی موساد در اقلیم کردستان عراق و محل تجمع فرماندهان و عناصر اصلی مرتبط با اقدامات تروریستی در کشور به ویژه گروهک تروریستی داعش را با موفقیت کامل انجام دادند. طی این عملیات اهداف مورد نظر با ۲۴ فروند انواع موشک بالستیک به شرح زیر مورد اصابت دقیق و انهدام قرار گرفت:

۱. تعداد چهار فروند موشک خیبرشکن از خوزستان به مقر گروهک تکفیری داعش در منطقه ادلب سوریه؛۲. تعداد چهار فروند موشک از غرب و نیز هفت فروند موشک دیگر از شمال غرب کشور به مقر جاسوسی موساد در اقلیم کردستان عراق و ۳. تعداد ۹ فروند انواع موشک به محل‌های استقرار سایر گروهک‌های تروریستی در دیگر مناطق سرزمین‌های اشغالی سوریه. به ملت مقتدر و سربلند ایران اسلامی بار دیگر اطمینان می‌دهیم عملیات‌های تهاجمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تا انتقام آخرین قطره‌های خون شهیدان میهن عزیزمان ادامه خواهد داشت.

از نکات قابل توجه دراین عملیات حمله به مقر تروریست‌های سوریه در حلب با موشک‌های با برد ۱۲۰۰ کیلومتر است که در نوع خود بی‌سابقه است. عملیاتی که گفته می‌شود از خوزستان شلیک و به اهداف از پیش تعیین شده در غربی‌ترین نقطه تجمع تروریست‌های داعشی در ادلب سوریه به صورت دقیق اصابت کرده است و این پیام روشن را در پی دارد که جمهوری اسلامی ایران در صورت اقدام علیه دشمنان خود از چنان قابلیتی برخوردار است که در پرتو قدرت موشکی بازدارنده مواضع دشمن را نقطه‌زنی کند. از این رو عملیات در سوریه با برد ۱۲۸۰ کیلومتر، علاوه بر ضربات به نیرو‌های تروریستی، تهدید معتبری برای ماجراجویی‌های رژیم صهیونیستی و امریکا در منطقه خواهد بود که در صورت هرگونه ماجراجویی پاسخ کوبنده و پشیمان کننده‌ای دریافت خواهند کرد. علاوه بر این آنچه در عملیات موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رقم خورد، انهدام یکی از پایگاه‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی در اربیل اقلیم کردستان عراق بود که به عنوان یک کانون فتنه نقش مؤثری در عملیات‌های امنیتی و سایبری موساد آمریت، طرح‌ریزی و هدایت همه جانبه جنایت‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران در منطقه به دست امریکا و رژیم صهیونیستی داشت.

منبع: روزنامه جوان

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها