انتخابات قم الکترونیکی شد

کد خبر: 1269382

رئیس ستاد انتخابات کشور با اشاره به انتخابات اسفندماه سالجاری ، اجرای انتخابات الکترونیک را در راستای تسهیل در روند اخذ رای ذکر کرد.

انتخابات قم الکترونیکی شد

سید محمدتقی شاهچراغی شامگاه چهارشنبه در نشست ستاد انتخابات استان قم با اشاره به اهمیت آمادگی کامل در برگزاری انتخابات اظهار داشت: براساس ماده 110 قانون انتخابات و مجوز صادر شده از سوی شورای نگهبان، قم به عنوان یکی از چهار حوزه انتخابیه برای برگزاری انتخابات الکترونیک معرفی شده‌است.

وی افزود: استان قم دارای زیرساخت‌های مناسبی در زمینه برگزاری مطلوب انتخابات است و ظرفیت‌های فعلی درعرصه انتخابات باید تقویت شود.

رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: برگزاری انتخابات الکترونیک در چهار حوزه انتخابیه اعلام شده اقدامی نوآورانه برای استفاده از ابزارهای نوین در راستای تسهیل در روند اجرای انتخابات و دریافت رای از مردم در انتخابات پیش رو است.

شاهچراغی با اشاره به اقدامات استانداری قم برای اجرای مطلوب انتخابات بیان کرد: برگزاری انتخابات یک فعالیت گروهی است و همه مدیران، دستگاه‌ها و فعالان فرهنگی و رسانه ای و...  باید یاریگر ستاد انتخابات استان در برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات باشند.

احمد حاجی‌زاده معاون  استاندار قم نیز در سخنانی با اشاره به ظرفیت سازی و فضا سازی مناسب در عرصه برگزاری انتخابات در استان خاطر نشان کرد: با تلاشی که در ماه‌های اخیر انجام شده است، تمام ادارات و نهادها و حتی کارگروه‌های مختلف استان را با پیوست انتخاباتی مهیای برگزاری شکوهمند انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری کرده ایم./ تسنیم

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها