بور بور در گفت‌وگو با «فردا»:

تخریب‌کنندگان مجلس انقلاب می‌خواهند مردم را از رأی دادن ناامید کنند

کد خبر: 1271442

فعال سیاسی اصولگرا گفت: کسانی که مجلس انقلابی را تخریب می کنند می خواهند مردم را از رأی دادن ناامید کنند.

تخریب‌کنندگان مجلس انقلاب می‌خواهند مردم را از رأی دادن ناامید کنند

گروه سیاست سایت فردا: فضای سیاسی کم کم با رقابت های انتخاباتی گرم می شود؛ در این میان برخی مجموعه نگاه تخریبی را پی گرفتند تا با این روش سبد رأی شان را پر کنند؛ قطعا چنین رویکردهایی تبعاتی برای کشور و مردم در پی خواهد داشت.

حبیب الله بور بور در گفت‌وگو با خبرنگار فردا درباره رویکرد تخریبی برخی مجموعه ها علیه مجلس یازدهم گفت: رهبر معظم انقلاب برای دولت 17 عملکرد مثبت و موفق را برشمردند. معتقدم قطعا این عملکردهای مثبت با همراهی و کمک مجلس حاصل شدند. اگر مجلس دست و دلبازانه با دولت همکاری نمی کرد امکان نداشت دولت در این شرایط سخت مالی، سیاسی و سیاست خارجی به این توفیقات نائل آید.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب تعبیر «انقلابی» را فقط برای توصیف مجلس یازدهم به کار بردند. پس مجلس یازدهم از توانایی لازم برخوردار بود اما آنهایی که نسبت به نظام و انقلاب وفادار نیستند همیشه سعی دارند حقایق را وارونه نشان دهند. در 40 سال اخیر بارها مشاهده کردیم اگر این جریان در انتخابات رأی آورد ادعا کرده که مردم آگاه هستند اما اگر رأی نیاورد انتخابات را زیر سئوال برده است. به عبارت دیگر این جریان خیلی جرزنی سیاسی می کند.

این عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی تخریب مجلس یازدهم را به مثابه تخریب نظام خواند و اظهار کرد: نظام متشکل از نهادها و قوای سه گانه است. کسانی که مجلس انقلابی را تخریب می کنند می خواهند مردم را از رأی دادن ناامید کنند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها